Nestenflytting Oslo - Trondheim

Startet av Ingeborg, onsdag 23 jul 2008 @ 12:07:43

« forrige - neste »

Ingeborg

Etter den første turen til Trondheim har jeg da kommet med ned igjen, men da bare til Skotterud litt forbi Kongsvinger (nøyaktig 500km fra parkeringsplassen på Moholt til Ingelsrud Speidersenter der jeg var på leir..) Men en ting må jeg si, at Østerdalen var kjedelig å kjøre  :o Huffameg. Selv om det sikkert er raskere, så må man ha noe å se på også, når man kjører rundt.

Jeg fikk med ganske mye toppløsvær, vil jeg si. Jeg var en tur i Oppdal med skolen og en dag mens damen sto parkert ved hotellet og jeg var et annet sted, så var det er fyr som visstnok hadde prøvd å kjøpe henne av venninnene mine som var i nærheten. Han drev visstnok et Citröenverksted og hadde vært over hele henne og kikka. Kanskje han kommer innom her etter hvert? På vei nedover fra Trondheim påfølgende tirsdag hadde det vært for varmt selv med taket av, vinduene åpne, lufteluka helt oppe og veldig lite klær på. Gikk med 5 liter vann den dagen samt et avkjølingsbesøk under et stort tre i Kongsvinger før vi kunne ta de siste metrene...

Når det kommer til uniform, så vil jeg si det at det var nok jeg og ikke pappa som starta med det. Jeg har helt siden jeg fikk bilen drevet og kledd meg etter bilen. Jeg har etter hvert veldig mange røde, hvite og svarte klær, samt sko og hatter og matcher. Det er ikke tilfeldig dette her, nei  ;)
student og borteboer med 2cv6 Dolly 1986 r/h, overtatt v06