Høsttreff på Geilo 10.-12. september

Startet av Max Wiggo, søndag 27 des 2009 @ 23:23:03

« forrige - neste »

Max Wiggo

Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

André

mvh André....kjører 2CV i Bergen

Max Wiggo

Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Hans Erik

Noen er senere ute enn andre......
Noen andre som prøver å finne et sted utenom et fullbooket Tuftelia på Geilo den helgen?
Noen som allerede har booket på et sted i nærheten?

Send meg eventuelt en PM.

Hans Erik

Olav

#4
Hei.. vi bor på Dr. Holms.

"Informasjon om påmelding kommer." står de på 2cv.no... Kommer snart da kanskje?
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

Max Wiggo

Da har tydeligvis ikke infoen fra Citrophile kommet ut på nettet ennå. I invitasjonen i mai-nr står det at påmelding skjer direkte til Tuftelia Jons Kro. Jeg legger ut hele teksten her:

Velkommen til årets Geilo-tur!
Et treff rikt på tradisjoner. Øst møter vest i ekte norsk fjell pyntet med 2CV og høstfarger.
På høsttreffet på Geilo samles gamle og nye 2CV-venner til kjøreturer, konkurranser og festligheter i tradisjonsrike rammer.
Det er mer enn ti år siden første gang treffet hadde base på Tuftelia Jons kro. Der føler vi oss alltid like velkomne, og også i år vil Tuftelia være stedet for overnatting, innendørsaktiviteter og selvfølgelig en flott festmiddag.
Avstandene er imidlertid ikke så store på Geilo, så om du ønsker alternativ innkvartering er det jo enkelt å gå sammen med andre om en felles transport – for eks. pr. taxi.
Programmet inkluderer følgende:
Fredag: Treffdeltakerne ankommer i løpet av ettermiddagen og kvelden.
Lørdag: Etter frokost er det oppstilling for kjøretur gjennom Geilo og opp på fjellet. Her venter rømmegrøt og spekemat og mulighet for en liten fottur i fjellet for de som ønsker det. Om ettermiddagen blir det morsomme leker og konkurranser. Deretter følger en flott festmiddag om kvelden.
Søndag: Det mye omtalte rebusløpet, hvor det gjelder å finne fram på Geilo og løse oppgaver underveis. Vinnerne av fjorårets rebusløp har ansvaret for å lage årets oppgaver.

Prisene inkluderer opphold og måltider:
Dobbeltrom m/bad kr 1.350,-
Dobbeltrom u/bad kr 1.100,-
3 sengs rom u/bad kr 1000,-
4 sengs rom u/bad kr 1000,-
Enkelt rom u/bad kr 1.150,-
Rom uten bad har vask.
Flotte dusjer og wc på gangen.
Vi disponerer hele stedet. Maksimalt 37 senger.

Påmelding direkte til Tuftelia Jons kro, tlf 32 09 02 62, www.tufteliajonskro.no.

Alternativ innkvartering: Geilo camping, tlf 32 09 07 33
http://www.geilocamping.no/index.html (kart på hjemmesiden)
Dyner og sputer finnes på stedet, sengetøy må enten medbringes eller leies på stedet.
NB! Bestilling av campinghytter skjer direkte til Geilo camping!

Dersom du velger overnatting på campingen eller et annet sted, husk påmelding til middagen!
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Hans Erik

Hei Olav!
Jeg booket inn på Ustedalen som er nærmere og noe rimeligere enn Holms.
Satser på en rolig måneskinnstur natt til søndag i frisk fjelluft!
Du må vel i seng i 22 tiden lørdag for å legge siste plan før rebusløpet?
Hans Erik

Olav

22 tiden var veldig sent da.. Må nok tidligere i seng enn det  ;)

Vi skal opp til Geilo nå til helgen og planlegge løpet... Har aldri gjort noe slikt før, så det blir gøy  :) :)
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

Olav

Hadde tenkt å reise oppover på fredag i to tiden. Felleskjøring anyone??
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

André

Vi kjørerer nok rundt to tiden vi også....fra Bergen dog...andre bergensere som skal oppover?
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Hans Erik

Hei alle Begrensere!
Skal og oppover til Geilo.
Jeg kjører fra morgonen av. Kombinerer det med jobb på veien.
Hans Erik

PerI

God tur til alle som skal til Geilo, jeg må prioritere bursdagsfeiring. Spørs om det ikke blir en "tot-to" (2cv) i gave til sønnen i år igjen, selv om det virker som om ge-ess (GS) er favoritten for tida. Måtte faktisk i hui og hast flytte barnesetet over fra 2cv til GS når vi skulle til barnehagen her om dagen, for han SKULLE kjøre GS ;D
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

eilert

Ja, lykke til alle heldige Geilo treff deltakere! Og lykke til Olav med dine forpliktelser  ;)

Jeg kjører nå fra Oslo mot Bergen og tar selvsagt turen via Geilo i håp om å spotte noen kjente på veien, så ser dere en C5 som bliker og tuter er det altså bare meg... Gjelder evt. også på søndag!  ;D

Forøvrig god helg alle sammen!

-Erlend;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Olav

Takk til alle deltagere for en flott tur :) :) :)
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

Max Wiggo

Geilo-treffet var like hyggelig som alltid ;D Litt synd var det at jeg måtte reise tidligere på søndag, men når neste treff er like om hjørnet i tid og lokasjonen er "litt" lengre syd, så er det jo ikke annet å gjøre ::)
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules