Citroën fyller 90-år - vi er invitert til bursdagsfeiring!

Startet av Morten, tirsdag 25 aug 2009 @ 17:41:18

« forrige - neste »

Morten

Vi har fått to invitasjoner til 90-års-feiring:

1. Torsdag 3. september inviterer Bilbutikken AS i Drammen (www.bilbutikken.no) til markering av jubileet

2. Lørdag 5. september ønsker Auto Elite Oslo (Ensjø) (www.autoelite-oslo.no) å ha så mange 2CVer som mulig utenfor hovedinngangen. Vi er invitert til å feire fra kl. 10.00-15.00.

Håper så mange som mulig har tid til å være med på dette - det er ikke hver dag vi får slike invitasjoner!
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

brochmann

Hei Forum og Morten
Spot kommer.
mvh inge'n nølen, ei heller sut
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Jacob

Bøhm Auto i Oslo har også et opplegg 3.-5. september - bl.a. med utstilling av eldre modeller.  2CV visstnok allerede ordnet... :D
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

André

Min 2CV skal være utstilt fra Torsdag til Lørdag hos ScanAuto i Bergen.... ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Jan-ErikR

Dyane og jeg stiller opp på Auto Elite på Ensjø på lørdag. Håper vi blir mange!
Mvh
Jan-Erik Ruud

'87 2CV6 Club   '83 2CV6 Special  '69 Dyane '83 Acadiane´51 Traction Avant 15 six
'09 Citroen Grand C4 Picasso Excusive ´13 Citroen C3 Picasso

Max Wiggo

Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

PerI

Jeg og minsten dukker også opp i 2cv sånn midt på dagen :)
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

André

Hos ScanAuto i Bergen er historien i jubileums utstillingen ivaretatt av min 2CV og fin grønn metallic DS 23 pallas, jeg leverte bilen inn der i dag (nypolert og fin).
Henter den igjen Lørdag ettermiddag eller på Mandag...synes det er litt stas jeg  ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

eilert


Det er stas det André, får vi se et lite bilde eller to kanskje?
Og alle andre som er på besøk rundt om må ikke glemme å ta bilder!!  ;D

-E;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Max Wiggo

Citrophile ønsker bilder fra alle arrangementene og utstillingene ifm dette jubileet!  ::)
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Hans Erik

Jeg må visst ringe min gamle arbeisdgiver, Åsane Auto slik at vi kan få 2cv likevekt mellom nordre og søndre bydel i Bergen...
Artig med utstilling av bilen din Andrè!

Litt uflaks for Åsane Auto at Citroen fyller år samme helgen som Knarvik milen går av stabelen.
Er vel snart 10 året på rad de sponser vinneren av mosjonsløpet med en ny Citroen.

I år gir de vekk en C3 Picasso.

Hans Erik

André

Har sendt deg en mail med bilder på 2cv@citrophile.no Max Wiggo..

Her noen smakebiter  ;)

mvh André....kjører 2CV i Bergen

Thomas

Takk til allle for en fin formiddag på Ensjø.
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

jwh

Jeg var en tur innom Grimstad Bil tidligere idag og der var stort sett bare selgerstaben å se. De hadde hentet inn en DS som sto utenfor lokalet, men eieren var reist igjen. Jeg og Henry var innom tidligere i uken å tilbød oss å skaffe en 2CV eller to, men de ringte ikke tilbake. Disse gutta virker ikke veldig opptatt av sitt levebrøds historie, men det kan spille inn at de i 2008 begynte med salg av Subaru, i tillegg til bilmerket med to vinkler.

JW
Mvh, Jan Willy
1953 2CV