Grilling på Breivoll ved Nesset 19. august

Startet av Max Wiggo, onsdag 28 jan 2009 @ 22:35:49

« forrige - neste »

pilster

Sitat fra: Deudeuche på søndag 23 aug 2009 @ 18:17:38
Takk alle smmen for hyggelig treff.

Det var kjempe hyggelig å møte alle sammen. Nicolas sa til meg på veien hjem at dette er ikke siste gang vi skal være med på 2cv treff  han likte også veldig godt treffet.

Returen hjem ble litt komplisert for oss. Jeg var ikke hjemme på Fjellhamar før kl.00.30 pga motor stopp!!
Vi fikk motor stopp ved Økern senteret å fikk ikke startet bilen igjen. Vi prøvde flere ganger. Vi ventet til bilen var kald, men det hjalp ikke. Til slutt ringte vi til  Naf, det tok ca 50 minutter før Naf  kom  og da startet bilen med en gang !!!!
Vi kjørt videre mot Fjellhamar og ved Lørenskog stasjon fikk vi problemer igjen, men vi fikk startet bilen igjen. Ved Fjellhamar skole da tok det slutt. Nicolas måte taue 2CV med bilen sin hjem til garasjen vår.

Fredag kveld så en venn av meg på bilen. Tok en titt på tegningen og det så bra ut, tenn pluggene så bra ut. Bilen startet uten problemer.
Vi fikk i går en ny coil (brukt) som vi skal prøve på bilen og se hvis det kan løse problemet.

I går fikk vi et nytt problem. Vi skulle demontere vingskjermen på bilen og den nederste skruen på høyre side røke!! Nå ha vi  et hull i karosseriet og vi må finne en løsning for å få festet skjermen på nytt!!

Det blir kanskje ikke så mye mere kjøring for oss for denne sommeren, men vi skal prøve å ta det igjen neste sommer.

Jeg skal snart til Frankrike og jeg skal fylle kofferten min med diverse 2cv deler når jeg skal hjem. (ny coil, elektronisk tegning ++++)

Takk igjen for hyggelig treff.

Jérôme.




Øhhhhhhhhhh... Fjellhamar på Lørenskog , altså , der bor jo jeg der.... hakke sett doningen din enda !!??
Per I.
- 2 x 86 2CV
- 1 x 86 Honda VF1100 Custom
- 2 x 85 Honda MTX 80 og 50
- 1 x 96 Isuzu pickup 4x4 (alle trenger en pickup !? )