Om 60-års-jubileet (var: jeg vil har mer....)

Startet av henrysyrdahl sør, onsdag 27 aug 2008 @ 23:24:11

« forrige - neste »

Alx

Hei og takk for feiringen.

Begynner jo å bli litt tid siden vi var på Storo nå.
En liten sak som var litt kjedelig; klistremerket med "2cv 60 år" som vi fikk ved middagen har ikke det aller beste limet. Jeg festet mitt på bakruta og hadde vasket og avfettet ruta på forhånd med aceton. I går satt det så løst at jeg måtte ta det av for ikke å miste det. Må få festet det på en annen måte, og vurderer kontaktpapir på innsiden av vinduet i stedet.
Generelt sett er det vel en fordel med lim på motivsiden for klistremerker som festes på vinduer, men det er sikkert også mange som ønsker å feste det på en anderumpe el.l . Så neste gang man produserer opp klistremerker til en eller annen anledning så bør man kanskje teste ut limkvaliteten?
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2022 ëC4 Shine
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
1975 Ami Super Berline

Otto

Hei, det må være feil valg av folie. Print på folie blir som regel garantert i 3 år, men varer mye lenger (det er fargene). Limet er ofte vanskelig å fjærne! ???
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

Max Wiggo

Jeg har fått en stor haug flotte bilder fra feiringen i København (de jeg får plass til kommer på trykk i desember). Er det noen som ønsker å bidra med bilder fra vår egen feiring i Oslo? Jeg tar i mot på wiggogu@online.no ::) De beste bildene kan pryde julenummerets forside og N2CVKs "klubbforside".
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules