Om 60-års-jubileet (var: jeg vil har mer....)

Startet av henrysyrdahl sør, onsdag 27 aug 2008 @ 23:24:11

« forrige - neste »

henrysyrdahl sør

 skal si det er vansklig å finne info om 60 års festen vår som går snart (19 - 21 sept. ) åsted Oslo. ....... "det kom ikke som noe bombe det da !) ....... fikk med meg at det også skal har noe med bogstad camping , vil det si oppmøte ? festen ? eller kun overnatting for oss utenbys ?
please give me more.... gjerne litt tips om hva jeg kan forventer av dagen , turen og evt. kjøring gjennom oslo's gate , hvor går det hen, og stort sett hva er plannen for dagen ?
     jeg glede meg sååå mye , men kanskje jeg kunne har litt mer info ( har lyst til å skyrte til alle jeg kjenne men jeg må bare dikter opp hva jeg forventer. )
prøved å finne noe på nett side kalender, men datoen 19-21 sept er blankt. ( geilotreff osv. er der)
  altså.... siden bladet er null verd for info om denne dagen, MÅ det skrives noe på forum (eller program ) snarest !
hilsen henry S.
jeg ser at nå er datoen for 60 års dagen på kalender ( takket være meg.)

Max Wiggo

Hei, Henry

Som det står i annonsen bak på augustnr av Citrophile: Det vil bli sendt ut invitasjon til alle medlemmer med mer info. Dette skal vi få ut så fort som mulig.

Bogstad camping vil være base for alle aktiviteter denne helgen. Middag/fest på lørdag foregår på Bogstad.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

henrysyrdahl sør

takk max
som sagt, glede meg noe voldsomt, jeg har foresten noe små ting   ( kjøpet i england sist helg på 2cvgb's årlig møte ) med 60år 2cv påskrevet på og andre ting som nøkkel ring, med 2cv som forandre seg til en skillpadde, key chains som ligne på vår 2cv logo som også blinker med lyset akkurat som på nettet, også små kjølskap magnet med .... hva ellers ... 2cv på og pins ( eller nål  )av 2cv . klistermerke og noe fine 60års 2cv tøy shopping pose som er blitt SÅ inn for tiden.
  derfor kan det være en fordel å har noe små penger med til bogstad. salget starte nå bilen stopper !  ( har noe andre ting også som krom pynte lyst rundt dørene, og 8 stk. blank mutter og skrue til hjulkapsle osv. )
henry

jwh

#3
Kan dere ikke være greie å legge ut den invitasjonen her på forumet da  ???  NÅ.

Imens skal jeg stikke innom Henry for å se hva slags godsaker han har med tilbake fra det store utland.

jan willy
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Max Wiggo

Sånn... da har jeg skrevet annonsen inn på data, og her er den ;) :

Norsk 2CV Klubb og Østfold 2CV Klubb har gått sammen om å arrangere feiring av det store 60 års jubileet helgen 19.-21. september, og vi legger til en flott feiring sammen med mange 2CV-venner.

Program:

fredag: innsjekk fra kl 18.00 på Bogstad Camping
lørdag: felles utflukt for hele familien. Felles middag/fest
søndag: kortesje i Oslo sentrum

Får vi 60 2CVer på rekke og rad i Oslo sentrum?

For å få til en minnerik feiring er vi helt avhengige av høy deltakelse, så meld dere på så fort som mulig!

For påmelding:
Jørgen Nielsen, joergenn@online.no, 920 20 382
Inger Løvli, inger.lovli@gmail.com, 994 52 257

Det vil bli sendt ut en egen invitasjon i posten, men det kan bestilles hytte allerede nå. Ta kontakt med Bogstad camping på: mail@bogstadcamping.no eller 22 51 08 00. Se også www.bogstadcamping.no
NB! Ved bestilling: Husk å si i fra at det gjelder 2CV-jubileum!
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

jwh

All ros til deg Max Wiggo, du prøver iallefall.  ;)

Når jeg etterlyste invitasjon lagt ut her på forumet - så tenkte jeg på det brevet som skal komme til alle i posten etterhvert. Regner med at du hadde lagt ut dette, hvis det hadde vært ferdig.  Er brevet ikke klart, så får vi vente.

jw
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Max Wiggo

Invitasjonen kommer nok snart. Selv så jeg faktisk ikke annonsen på baksiden av Cp før jeg fikk bladet i posten. Ferietid er noe herk, synes dere ikke? ;)
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Flanør`n

Bestille hytte ? Det er vel mulig og ligge i telt / 2cv for den som måtte ønske det, eller er telt /campingplassen stengt for høsten.  ;)
2CV
2CV Charleston 1985
2CV    Dolly   84  (hugget)

EirikJ

Telt funker fint det :) Sov i telt i helgen som var, på LHM-treffet på Gol. Men krever en god sovepose nå så sent på året.
Citroënnlig hilsen Eirik

PerI

Info som går til medlemmer av Norsk 2cv klubb og Østfold 2cv-klubb dukket opp i min postkasse i dag :)

-Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

André

Sitatdukket opp i min postkasse i dag

ingenting i min postkasse........ :(
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Morten

Da er den nok på vei over fjellet. Mandag bør Posten ha klart å få den på plass. I mellomtiden kan den leses her:

http://2cv.middledot.net/index.php?topic=952
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Alx

Sitat fra: André Pisani på lørdag 06 sep 2008 @ 16:39:40
Sitatdukket opp i min postkasse i dag
ingenting i min postkasse........ :(
Ikke i min på Kampen midt i Oslo heller, selv om jeg vet fra sikre kilder at det har blitt postet slik at den burde vært her.
Nå har jeg ikke så store forventninger til det norske postvesen i utgangspunktet heller, og dessverre synes de det er nyttigere å bruke 300 mill på ny logo fremfor å få posten ut i tide...

Edit: Men heldigvis er den lagt ut her også:
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2022 ëC4 Shine
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
1975 Ami Super Berline

henrysyrdahl sør

#13
sørlands porten er vist stengt for posten fra oslo, (ikke fikk jeg den igår, og posten på en søndag NIKS.)
men jeg har lest her på nettet.
jeg har planner å reise tidlig på lørdag, men å kommer fram til frognarseter kl. 10 ....vel.. blir dere der lenge? og hva forgår mellom 10 og 13:00. hvor kan vi treffes på disse tidspunkt.
jeg forstår at bil kortesje starte på NRK kl. 13, og siste plass (nevnt) var akershusfestning ,vil det si at vi blir stående dere en stund? og hvor lenge da ?
det var bare litt mer info som jeg har behov for,(som jeg føler mangler fra brevet som ikke jeg fikk enda! )
henry


Morten

Hei Henry, jeg skal prøve å gi deg svar på det du lurer på.

1. Brevet ble postlagt fredag ettermiddag, Posten oppgir 1-2 dagers levering, så det bør være hos deg på mandag.

2. Turen til Frognerseteren har utgangspunkt på Bogstad Camping, med avreise ca kl 10.00. Forventet ankomst Frognerseteren mellom 10.30 og 11.00. Caféen åpner 11.00 for de som vil ha en formiddagskaffe. Alle er selvfølgelig hjertelig velkommen, men en del av de som reiser langt har antydet at de ikke er framme så tidlig. Vi har derfor valgt å legge kortesjekjøringen seint nok til at det er mulig å rekke selv om man har lang reisevei, og har mimreturen som et frivillig punkt å fylle formiddagstimene med. Mellom 12 og 12.30 må vi uansett reise for å rekke kortesjen.

3. Kortesjen har oppstilling/oppmøte utenfor NRK kl 13, og vi regner med at det tar litt tid å organisere, slik at det nok går noen minutter før vi setter oss i bevegelse. Kjøreruta er som følger:
Ut til høyre på Kirkeveien, over Majorstua-krysset og videre forbi Frognerparken. Til venstre ned Frognerveien, til venstre ved Solli Plass og til høyre ned Løkkeveien. Videre forbi rådhuset (borggården) og ned Rådhusgt til Kongens gt, hvor vi tar til høyre forbi Festningen. Her skulle det være god plass til å avslutte kortesjen. Hvor lenge vi blir avhenger litt av hvor lang tid vi bruker på veien ned dit.

Håper dette fyller "hullene" du oppdaget.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)