Fransk bildag 2008

Startet av Morten, søndag 30 mar 2008 @ 21:35:24

« forrige - neste »

Morten

Dette arrangeres av CX-klubben. Ryktene sier at det vil finne sted på Hadeland Glassverk.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Jacob

Så rett, så rett. ;D
Søndag 1/6, Hadeland Glassverk, Jevnaker! 
Invitasjon oversendes ant. tirsdag 1/4 (ikke aprilsnarr) til samtlige klubber... 8)
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

Morten

Og herved videreformidles...

Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Jacob

For å reklamere enda litt til, se gjerne:

www.visithadeland.no
www.hadeland-glassverk.no

:)
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

Jacob

...og for å gnåle enda litt til ::):
Håper ingen har glemt å sette av søndag 1.juni til Hadelandstur..? ;)
Felleskjøring av noe slag???
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

brochmann

Hei.  :)
Hva med klokken 1000 +/- noen minutter fra Storo? Vi tar sikte på det.
IngeB
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Jacob

#6
SitatHva med klokken 1000 +/- noen minutter fra Storo? Vi tar sikte på det.
Bra at det er noen som viser litt initiativ, Inge.. ::) ;)
Har dere isåfall tenkt å dra retning Stryken for å kjøre "Tour de Hadeland" (anbefales !!!)? 8)
Med start fra Storo 10.00 har dere ikke stort mer enn tida & veien -
ville nok anbefalt avgang 09.30, hvis dere er ute av dynene (Dyanene?) så tidlig... ;D
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

brochmann

Hei.
Du har rett. Kanskje 0930 +/- på Citroën Storo er tingen? Jeg får med ektefellen på det.

Ja, vi har tenkt på Hadeland rundt.
Inge.
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

André

åååå, som jeg misunner dere østpå som har ett 2CV miljø......
mvh André....kjører 2CV i Bergen

brochmann

Hei Andrè
Vel  ;), vi har jo to klubber her østpå da. Jeg opplever dette som en berikelse og ser fram til felles samlinger av hvilke jeg får med altfor få :(.

Fatt mot, noget vil vel kunns skje i dinr egne også?
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

André

Sitatvi har jo to klubber her østpå da

vet jo det....jeg er medlem av den ene...

SitatJeg opplever dette som en berikelse og ser fram til felles samlinger

ja...det vil jeg tro   ;D ;D

Sitat
Fatt mot, noget vil vel kunns skje i dinr egne også?

joda....Citroen treff i morgen...med DS CX ++++ (og 2CV selfølgelig!)

God tur og lykke til i morgen....Ta bilder!!
mvh André....kjører 2CV i Bergen

brochmann

Hei Igjen. ;D

Jess!! ;D, I will .....

  ;) Har lagt inn ferskt batteri i kameraet. Noe må jeg da få til med et snart 10 år gammelt "Kodak digital Instamic". (Nei, jeg har ikke stavet feil, dette er stavet med viten og vilje). Jeg regner med at Per og Morten kommer, de har "Kameraer". Det hjelper på bildekvaliteten.

Ellers har jeg stygge planer om å få solgt "boka mi" over disk på utstillingsplassen. Penger i lomma senker totalkostnaden på Spot med flere kroner, hver gang. (Det er riktignok langt fram).
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Morten

#12
Jeg er på plass, med kamera og greier :)
Men jeg kjører nok ikke i følge, har lovet å stille som ekstramannskap og reiser tidligere opp, dessuten trenger 53-modellen litt "tjuvstart" for å være på plass når startskuddet går ;)

Inge - hvis du har med og holder av to eksemplarer skal senior og jeg ha med "lommepenger" til deg.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

André

SitatJeg er på plass, med kamera og greier

Flott Morten!!

Sitat
Men jeg kjører nok ikke i følge, '53-modellen trenger litt "tjuvstart" for å være på plass når startskuddet går

Ååååå....det må jo være en opplevelse å kjøre den...jeg har ikke sett den ennå...ta bilder Morten...ta bilder!!


mvh André....kjører 2CV i Bergen

Morten

Ja, jeg tror det blir en flott dag. Planen er å begynne sesongen forsiktig, så jeg tar nok med meg "Franz Åse" slik at vi kan frakte '53en hvis det er mye trafikk.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)