Hovedmeny

Skinnseter

Startet av jwh, fredag 12 mar 2010 @ 10:55:57

« forrige - neste »

jwh

#15
Har fått noen prisforespørsler og kan si følgende:

Et Charlestontrekk koster ca 2500kr + montasje, og skal jeg antyde noe for et skinninteriør så snakker vi 3-4 ganger'n, som dekker innkjøp av materiell, alt arbeid - samt montasje.

I praksis betyr dette at et komplett interiør med seter i skinn, seterygger foran i skai, dørpanel og hattehylle i skai, samt skinntrukket ratt/gearkule. vil beløpe seg til ca. 10000kr. Skinntrukket ratt alene vil utgjøre rundt 1500kr. Kjøper holder seterammer, fjærløsning og rattet.

Har fått reaksjoner på at prisene over nærmest er billige og en hadde forventet 15000kr+ for et komplett sett. Men jeg har ingen tro på at noen bestiller et interiør til 2CVn til slike penger, og prisen over er mulig gjennom en nøktern belastning av arbeidstid/penger, mens eksklusiviteten er bevart gjennom utsøkt skinnmateriell/arbeid og begrenset produksjonskapasitet (fritidsaktivitet trolig i en begrenset periode).

JW

edit: tilføyelser
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Olav

Jøss... Dette blir fristende gitt :) :) :)
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

Uno

#17
Hei, vi har snakket sammen om dette før. Jeg bestiller et komplett sett skinninteriør i egnet beige farge (må vi snakke mer om på telefonen) for totalpris kr 10.000. Interiøret skal plasseres i en dandygrå totalrestaurert 2cv.

Når kan interiøret være ferdig?

mvh
Egil Sandvik
91100020