2cv i god stand ønskes

Startet av 2cv_skrue, torsdag 28 feb 2008 @ 13:55:39

« forrige - neste »

EirikJ

Sitat fra: Uno på lørdag 19 jul 2008 @ 17:04:55
Hei, jeg starter til høsten opp en Bilgledebutikk som skal selge resturerte bilener av merkene 2cv, Matra Muerna, Alfa GTV/Spider, Smart Brabus og De Tomaso. Jeg setter nå alle arbeidene bort til andre verksteder som jeg har gode avtaler med. Når det gjelder 2 cv kunne jeg tenkt meg å knytte en egen mekanikker og lakkerer til butikken. Vi har egne verkstedlokaler.  Å kjøpe 2cv-er i Norge og restaurere de her er faktisk interessant i lys av priser på disse bilene i andre land.  Jeg bor deler av året i Frankrike og følger med på markedet der. Prisene i Norge ligger godt under for sammenlignbare biler. Og jeg ser mer rust på 2cv-en i Frankrike enn hjemme. Dersom det passer for deg å jobbe i Vestfold, ta gjerne kontakt med meg for en prat på 9110020.

Hei ja! Joda, er på jakt etter en givende jobb, så å få betalt for å skrue på 2CV eller andre gamle/spesielle biler hadde ikke vært så dumt :) Jeg er også villig til å flytte på meg for den rette jobben! Vestfold er vel ikke så dumt. Men har du ikke en jobb i Frankrike da?? :D Jeg skal en tur til Oslo i løpet av august, så kanskje kan jeg stikke innom butikken din?
Citroënnlig hilsen Eirik