Låne 2cv rundt slutten av juli

Startet av Adrian, mandag 20 apr 2009 @ 21:08:49

« forrige - neste »

Adrian

Heisann! min far har femtiårsdag i juli, og jeg vil gjærne gjøre noe spesielt. Han har nevn flere ganger om hans "lidenskap" til Citroen 2cv. Så jeg lurer på, er det noen som har anledning og lyst til å låne meg sin 2cv i en dag i perioden 26-litt ut i august. Send svar / pris på melding eller som svar her. Dette er i Nittedal, en halv time utenfor oslo sentrum.

pilster

#1
Jøss, her var det stuslig med svar  ???

Nå er ikke jeg rette mann med 2 biler som blir lappet sammen for litt praktisk glede, men regner vel med at noen før eller siden kan gi deg noe vettu svar. Har jeg noe som er mer enn vakkert i sjelen skal jeg gjerne låne deg, men som sagt er det mer skryt enn fakta da jeg fortsatt lapper sammen etter siste utskeielser :-)

Vel, ikke gi opp...... ;D
Per I.
- 2 x 86 2CV
- 1 x 86 Honda VF1100 Custom
- 2 x 85 Honda MTX 80 og 50
- 1 x 96 Isuzu pickup 4x4 (alle trenger en pickup !? )

Morten

Sitat fra: Adrian på mandag 20 apr 2009 @ 21:08:49
Så jeg lurer på, er det noen som har anledning og lyst til å låne meg sin 2cv i en dag i perioden 26-litt ut i august.

Mangler det et "Juli" her? I så fall - kanskje din far i stedet skulle fått en flybillett til Tsjekkia i bursdagsgave? ;)
Den uka er det nemlig verdenstreff, og han vil kunne oppleve mellom 3 og 4000 2cver fra hele verden samlet på ett sted. Av den grunn er det også desto færre 2cver igjen i Norge. Men som pilster sier - ikke gi opp! 2CVister flest er både velvillige og hjelpsomme, om enn kanskje litt trege i avtrekkeren fra tid til annen ;)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Thomas

Hei, Adrian.
Det går smått men fremover 8) det er i hvertfall en 2cv igjen i Norge i juli/august.
Når er det det er snakk om, er det timer, dager eller uker?
mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

Adrian

#4
Takk for svar. Tenkte en dag, men noen timer holder vel. Foretrekker en dag, men hvis den som låner den bort trenger den igjen om 5-6 timer.. eller noe sånt.. skal vel det gå greit. Det burde vel gå greit å få lånt en etter 2. August? Og en ting til, hva må jeg regne med å betale for moroa? har et budsjett på 2000 kr.


Thomas

Kan denne passe?
se PM.
mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

pilster

Sitat fra: Thomas på mandag 11 mai 2009 @ 22:32:57
Kan denne passe?
se PM.
mvh
Thomas
Thomas assa, du er nu en knupp da  ;D Bra gjort ! (ikke no poeng å sende inn mine som forslag tror jeg, må vel bære de frem da...)
Per I.
- 2 x 86 2CV
- 1 x 86 Honda VF1100 Custom
- 2 x 85 Honda MTX 80 og 50
- 1 x 96 Isuzu pickup 4x4 (alle trenger en pickup !? )

Thomas


[/quote]
Thomas assa, du er nu en knupp da  ;D Bra gjort ! (ikke no poeng å sende inn mine som forslag tror jeg, må vel bære de frem da...)
[/quote]

Ja, noen må bidra litt for fellesskapet, og jeg tror ikke "rammebetingelsene" ::) dine er i Adrians gate...hrmfph :)
Mens resten av klubben koser seg i Tjekkia, er jeg dømt til lovens strengeste straff:
3 uker fellesferie med kone og barn,,,,,,, ;)skal bli godt med en helg i Nittedal ::)
Mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

Ingeborg

Hei

Jeg har en 2CV Dolly (rød og hvit) og bor i Bærum. Jeg er på Island fram til den 28. juli, men du må gjerne låne den den 29. eller 30. for eksempel. Send e-post til tetra_eon@hotmail.com om du er interessert.
student og borteboer med 2cv6 Dolly 1986 r/h, overtatt v06

brochmann

Hei Forum.
Om du ikke finner Ingeborg, send sms til inge: 4826 9800. Det gjelder samme bil, men da er det "fader'n" som er utdeler. Han (fader'n) kjenner Dolly "rimelig" godt  ;).
inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.