Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

Belgau



A-modellen har gjort sitt inntog på Filippinene. BDO er en banken sin det. Foto fra Manila Aquino Terminal 1 Juli 2018
Terje Ellefsrød
Sandefjord
84 2CV Blanc Meije "Dusty" også kjent som "Britt"
86 2CV Rouge Delage-Noir Charleston "Lefty"
71 AK400 Gris Rose "Fanny"
2001 C5 V6 Exclusive

dingus

På tide å kjøpe seg PlayStation 4 og spiller Uncharted 4: A Thief's End?  :D

1984 2CV Special - Ariel (2)
1986 Toyota HiLux - Luxefar
1994 Hymer Bobil - Bosse
2012 Toyota Auris - Traustisen

Alx

Havna bak denne franskmannen på vei hjem fra jobb i Odda. God driv østover E134 fra Haukeli. Gammelt panser og ingen tredje siderute. Jeg tipper det nok en 18-hester for han slet litt i bakkene men klarte fint å holde 70 i nedoverbakkene. (Var dessverre mange stygge forbikjøringer. Er tydeligvis provoserende for enkelte førere av tyske biler at det ligger et sjarmtroll foran dem i trafikken.)

Eldre kar bak rattet. Ifølge skriften på bakruta og kartet på bakluka har han hatt en drømmetur fra Limoges via St.Petersburg til Murmansk og var nå på vei sydover igjen.
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

PerI

Ikke så ofre man ser 2cv langs veien selv om jeg vet hvor jeg skal snu meg i nærområdet for å se 2cv på forskjellige gårdstun.

I dag møtte jeg en hvit på E18 i Breviksområdet. Rødt grilltrekk og tror det var DD-skilter.
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Belgau

På jobb ved Nilens kilde. Plutselig dukker en 2cv opp. Viser seg å være Gordon 86år som er på tur med Jinjas eneste 2CV.

Uventet og hyggelig bekjentskap.

Terje Ellefsrød
Sandefjord
84 2CV Blanc Meije "Dusty" også kjent som "Britt"
86 2CV Rouge Delage-Noir Charleston "Lefty"
71 AK400 Gris Rose "Fanny"
2001 C5 V6 Exclusive

PerI

Høres ut som om Gordon har en perfekt bil i slike omgivelser, Belgau.

Kom bak noe gjenkjennelig på E18 mellom Arendal og Grimstad i går. Måtte ta en liten omvei for å knipse bilde fra siden, men det var det jo verdt :D
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Belgau

Hun ser ut til å være kidnappet i sør Frankrike selv om kjennemerker er fjernet. "BURNER" på fagspråket. Regner med at det blir utpressing og løsepenger i enden av denne historien. Bra paparazzijobb nevertheless. Har spist middag med Gordon i kveld uten å prate to ord om bil.
Terje Ellefsrød
Sandefjord
84 2CV Blanc Meije "Dusty" også kjent som "Britt"
86 2CV Rouge Delage-Noir Charleston "Lefty"
71 AK400 Gris Rose "Fanny"
2001 C5 V6 Exclusive

Morten

Hvit og blå 2CV med KF-skilter spottet ved Bryn Senter i dag. Så ut som den ikke var helt i form, men varselblinkerne virket! Ingen til stede ved bilen, så jeg vet ikke hva slags hjelp den ønsket seg...
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Otto

Hvit 2CV med rødt tak i Team Bachstad på NRK 1 i 17. maitoget i Lærdal. Eier Erik Magnus Aarethun tidl sykkelpresident. :)
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

PerI

Så den jeg også på nett-tv i går kveld, så en liten screenshot er vel på sin plass  :D
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Otto

1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

EirikJ

Blank og fin krem/burgunder Dolly, med gule lys, observert ved Fossum i Oslo. I går. Ikke noen jeg dro kjensel på i farta.

Så sjelden man ser 2CV i trafikken!
Citroënnlig hilsen Eirik

Otto

Gul Mehari under presenning på henger stoppet på Circle K på Dombås og kjørte mot vest eller nord.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

Belgau

Rundkjøringa ved Kilen Brygge, Sandefjord 12 juli 15.30. Under stødig ferd mot Kastet gjenvinningsstasjon med fullastet Fanny kommer Blanc Meije 80 talls mot meg. Hilsing  og tuting. Hytteturist eller en lokal jeg ikke dro kjensel på..? Grunnende på slikt fortsetter jeg med garasjeløftebukkprosjektet mitt jeg, da.
Terje Ellefsrød
Sandefjord
84 2CV Blanc Meije "Dusty" også kjent som "Britt"
86 2CV Rouge Delage-Noir Charleston "Lefty"
71 AK400 Gris Rose "Fanny"
2001 C5 V6 Exclusive

Otto

#1004
Hvit 2CV med dekorstriper på bagasjelokket i Lillehammergate; enset ikke meg som hilste fra barbermaskin-bil; som noen kaller det. ;)
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil