"Bok" om Spotrestaurering, Max Wiggo har laga ei bok.

Startet av brochmann, tirsdag 22 apr 2008 @ 23:03:00

« forrige - neste »

brochmann

Hei Poirot.
Ja, til Fransk Bildag, ja til Ta med bok.
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Thomas

Hei, Inge
Tar du med en bok til meg også?
mvh
Thomas  ;D
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

brochmann

1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Thomas

Hei, Max Viggo og Inge.
Jeg ser dere har fått mange bestillinger på boken, men ingen tilbakemeldinger ???
Fy,,,,,,,, Dere kan være stolte, produktet dere har levert er meget bra ;D ;D ;D
Innhold og presentasjon er flott, jeg er imponert, det skulle bare mangle at dere "kuppet" Hadeland.net  på Fransk bildag.
Dere skal ikke "tilfeldigvis" laget en manual for bytte av bremsebånd og justering av håndbrekk ???


Bremseløshilsen
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

brochmann

Hei Thomas

Takk  :) :) :) for gode ord. Slikt varmer.

Kanskje jeg kan samarbeide med noen om ditt forslag.

Om du trenger ei hand, så kan jeg komme til deg og hjelpe til. Jeg har egen bil skjønner du, og får lov av kjæresten å bruke den. Si ifra, passer det, så passer det.

inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Max Wiggo

Sitat fra: Thomas på søndag 08 jun 2008 @ 20:44:34
Dere skal ikke "tilfeldigvis" laget en manual for bytte av bremsebånd og justering av håndbrekk ???

Bremseløshilsen
Thomas

Hei Thomas
Takk for ros, det er Inge som har gjort den største og tyngste jobben :D

Hvis noen tar jobben med å skrive og fotografere, skal jeg ta jobben med å sette stoffet inn på sidene...  ;D
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Thomas

Hei.
Inge, jeg takker for tilbudet, som tidligere nevnt er jeg ikke den store mekaniker   :-[ 
Jeg tar kontakt hvis verden blir vrang, og som du skriver passer det, så passer det ;)

Max Viggo, alle skal ta sin del av æren, Inge hadde bilen og kapasiteten til å få det ned på papir, og du hadde kunnskapen om hvordan dette kunne samles til et bokverk, uten Inge intet manus, uten Max Viggo, ingen bok. Og det er dette som er noe av 2cv`istenes styrke, man hjelper hverandre, og ting skjer.

Fryktløs hilsen
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

Max Wiggo

Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Uno

Sitat fra: brochmann på tirsdag 22 apr 2008 @ 23:03:00
Hei!

SPOT-BOK.

Dette er en forespørsel om noen vil kjøpe Spotartiklene samlet mellom to permer. Max Wiggo har gjort en proff jobb med lay-out, utvelgelse av bilder som ikke har vært vist i Citrophile etc. Det hele er blitt VEEEELDIG lekkert.

I farger blir det en flott trykksak, men nærmer seg NOK 200 i utsalg fra meg. Jeg tar meg ikke råd til å trykke opp et opplag på f.eks. 100, og så selge etter hvert. OM du vil kjøpe i farger, si meg til, så kan jeg trykke opp så mange som er bestillt.

I sort/ hvitt blir prisen annerledes. Jeg tror at den samlingen bør kunne selges for 135/140 (la det være åpent).

Hei, jeg bestiller et eksemplar til
Humankapitalgruppen Da
Åsgården 7
3179 Åsgårdstrand

Fint om det ligger ved en faktura.

Jeg hører gjerne fra dere.

Vennlig hilsen
Inge B

brochmann

#24
Hei Forum og Uno.

Hei i Åsgårdstrand. Det er lenge siden jeg satt i Munch-parken og spilte gitar og sang om sommerene. Jeg har vel noen ungdomsvenner fortsatt i området.

Dette er gledefullt for meg. Takk!  ;D ;D ;D.

Om dette er en forespørsel om kjøp av bok, må jeg informere om at første opplag er "revet" bort. Annet opplag er imidleritd i hus, men ... og nå kommer det; jeg har kun fått trykket i farger ("fire farger alle sider", ikke spør meg, trykkeriet kalte produktet slik) og prisen er endret. Det ble ikke billigere å kjøpe ett nytt, mikroskopisk opplag, en gang til. Heller dyrere. Kort fortalt: pris fra meg nå er NOK 250 pluss NOK 28 i porto (eller var det NOK 23?. Jeg sender evt. 5'ern i retur på forespørsel).

For å si det med Ignatius Loyola (munkeordeninnstifter, som riksforsamlingen på Eidsvoll i 1814 var misfornøyde med): "Når pengene på konto'n klinger, straks boken i din postkasse plinger" (OK, lett omskrevet da). Hører konto'n fra deg, så hører du fra meg. Med dedikasjon, eller ikke? Dedikasjon er option. Koster selvfølgelig "flesk" (i disse jule-(ribbe-) tider  ;). Faktura, behørig utfylt, er en del av vår verdenskjente service  ;).
mvh inge'n "ribber" meg her, nei.

P.S.send SMS til 4826 9800 så lager jeg både faktura og dedikasjon, jeg trenger riktignok en postadresse å sende til. D.S
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Uno

Sitat fra: brochmann på tirsdag 23 des 2008 @ 23:45:53
Hei Forum og Uno.

Hei i Åsgårdstrand. Det er lenge siden jeg satt i Munch-parken og spilte gitar og sang om sommerene. Jeg har vel noen ungdomsvenner fortsatt i området.

Dette er gledefullt for meg. Takk!  ;D ;D ;D.

Om dette er en forespørsel om kjøp av bok, må jeg informere om at første opplag er "revet" bort. Annet opplag er imidleritd i hus, men ... og nå kommer det; jeg har kun fått trykket i farger ("fire farger alle sider", ikke spør meg, trykkeriet kalte produktet slik) og prisen er endret. Det ble ikke billigere å kjøpe ett nytt, mikroskopisk opplag, en gang til. Heller dyrere. Kort fortalt: pris fra meg nå er NOK 250 pluss NOK 28 i porto (eller var det NOK 23?. Jeg sender evt. 5'ern i retur på forespørsel).

For å si det med Ignatius Loyola (munkeordeninnstifter, som riksforsamlingen på Eidsvoll i 1814 var misfornøyde med): "Når pengene på konto'n klinger, straks boken i din postkasse plinger" (OK, lett omskrevet da). Hører konto'n fra deg, så hører du fra meg. Med dedikasjon, eller ikke? Dedikasjon er option. Koster selvfølgelig "flesk" (i disse jule-(ribbe-) tider  ;). Faktura, behørig utfylt, er en del av vår verdenskjente service  ;).
mvh inge'n "ribber" meg her, nei.

P.S.send SMS til 4826 9800 så lager jeg både faktura og dedikasjon, jeg trenger riktignok en postadresse å sende til. D.S
Hei, send boken og faktura til
Humankapitalgruppen Da
Åsgården 7
3179 Årsgårdstrand

Skal du ha forhåndsbetaling, send kontonummeret til egil@hkg.no.


Alx

Hei Inge,

Du har flere igjen??
Tar du med til Årvoll på onsdag, så kjøper jeg en der...
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

Nils

Jeg kjøper et eksemplar. Kan du sende til meg på adresse 6848 Fjærland. Legger du ved giro eller hvordan betaler jeg?

Nils

brochmann

Hei Nils.
Takk for bestilling. Jeg legger bok og faktura i konvolutt. Bok 250 og porto 25. Sender i morgen, fredag 6.feb.
inge
ps. holder det virkelig med Nils, 6848 Fjærland?ds.
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

brochmann

Hei Nils.
Nei, jeg har ikke oversikt over alle 2cv'ene i Norge. Jeg har ikke engang oversikt over hvor mange som har navnet Nils av våre medlemmer heller. Takk for svar.
inge b
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.