2cv prosjekt ønskes kjøpt

Startet av insanefish, onsdag 09 jul 2014 @ 16:40:22

« forrige - neste »

insanefish

Hei.

Ser etter en 2CV som trenger litt pleie. Helst ikke alt for mye mer enn vrakpant, men kommer såklart ann på tilstand.
Jeg bor i Buskerud men ordner henger så lenge det ikke er alt for langt unna.

henrysyrdahl sør

#1
jeg har 4 stk 2cv som jeg ønsker å ikke beholder lenger. jeg har hatt de alt for lenge uten å gjøre noe med de ,og innser at det blir ikke gjørt noe med dem.de har stått inne og er forsåvit greit nok. 2 av dem er 70 talls ,en god del rust på gulv og kanal,men disse delene er lett å skaffe.utvendig kanskje små bulker , men stort sett hel og fin. jeg hadde sveiv på motoren før de var satt bort. de andre 2 er en hvitt 84 mod. og en rød  og hvitt dolly 86? dolly har sprekk i front rute,  rust på gulvet ,og trenger nytt tak. bulker der de høre hjemme.den hvite mangle nøkkelen og ratt lås stå på.
de 2 først ( som er blå i farge) kan hentes for 5000 kr stk. det andre 2 for 6000kr stk. jeg har mange deler som kan hjelper deg på å kommer igang.
ps jeg tror jeg har lyst til å beholder en av disse selv, men vi for ser hva som blir igjen.
disse finnes i grimstad området.
tlf. 90197228

insanefish

Flotters. Du har ikke noen bilder av bilene? Kunne godt tenkt meg den hvite 84 modellen dersom vi får opp rattlåsen og får den på en henger.