Nyfødt 2cv eier,og alt i trøbbel:)

Startet av Wannebe Hippie, torsdag 10 mar 2011 @ 13:09:10

« forrige - neste »

brochmann

Hei Forum og WanneBeHippie.

Jeg er enig med Roger/ Jan Ove osv. TA VARE PÅ CALIPPEREN!!! Ved kjøp av nye calipere, kan du få betydelig pant-retur ved innlevering av din gamle calipper. Dette avhenger nok med hvor du handler, men muligheten er der.

Dèt å ha "slitedeler" på "hylla" er et gode. Ta vare på godet. Du kan hjelpe deg selv eller andre. Helt "tilfeldig" her en morgen på vei til Fransk Bildag trengte fruen en coil fodi hennes bil ville ikke starte. Hva fant inge'n på sin hylle? Ny coil, fruens bil har gått siden, uten krøll  ;D

mvh inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Wannebe Hippie

Tusen takk alle sammen for gode råd og tekniske forklaringer som jeg forstår:)
Nå er Janis kommet på veien med nye kalipper ( gamle er tatt vare på),nye pakninger,oljeskift og gode greier. Ho er blitt dekorert,fått blomsterkasse og døpt med en skvett Southern Comfort på tanken.Alt ligger nå til rette for 4000 km til Nord Norge og tilbake på Love & Peace Karavanen:) Blir en spennende tur,å håper vi unngår flere havarier:)

Til dere som er på Pinsetreffet i Arendal....kos dere stort og håper dere har godt vær:)

Neste gang jeg lurer på noe,skal jeg åpne en ny post....denne er blitt veeeeeldig lang:))

Tusen takk igjen!!!!

Janis og Lill