Hovedmeny

88888

Startet av Thomas, mandag 12 apr 2010 @ 21:10:51

« forrige - neste »

Thomas

Sitat fra: brochmann på torsdag 13 mai 2010 @ 20:53:22
Hei Forum og Thomas.
For å få opp antall kjørte kilometer; ta med deg fruen og barn, besøk Frans Åse en helg. Dette vil definitivt trekke opp antall kjørte kilometer  ;D.
Om du drar 3.helg i september (Oldtimertreff) så er det noe å gjøre for ALLE deltakere i festen. Jeg lover. Dette var moro. Vær likevel forberedt på å være eneste nordmann  ???

mvh inge'n løgner her

Hei,
Fruen får bli med til Åland, det er en begynnelse, dersom hun viser god oppførsel er det mulig at Tyskland blir neste destinasjon ;)
Eneste nordmann eller ikke, man er vel aldri ensom med en 2cv ::)
Mvh
Thomas



Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

kokken

Angående morsomme tall. Passerte denne på vei til Grimstad 15.05.10
(Litt dårlig kvalitet da....)
Mvh
Finn Vidar Madsen

Ingeborg

Og pappa, nå må du ikke skryte for mye her ;) Nå prøver jeg å vise at jeg også er barsk og kjører langt... :) Alle har jo ikke lærerferier og fritid slik som deg... Men det blir spennende å se når Dolly runder 100 000 :) Er det første gangen tror du, eller andre? Kanskje man skulle hatt sånt hakk i rattstammen for hver gang man runda 100 store?
student og borteboer med 2cv6 Dolly 1986 r/h, overtatt v06

Jurgh

#18
Sitat
For å få opp antall kjørte kilometer; ta med deg fruen og barn, besøk Frans Åse en helg. Dette vil definitivt trekke opp antall kjørte kilometer  .
Om du drar 3.helg i september (Oldtimertreff) så er det noe å gjøre for ALLE deltakere i festen. Jeg lover. Dette var moro. Vær likevel forberedt på å være eneste nordmann 

mvh inge'n løgner her

....alternativt; fyll tanken, jekk opp et forhjul, start opp, fjerde gir, murstein på gassen og gå og legg deg.  Morgenen etter har du fått tusenvis av kilometer på telleren... (husk å skrive reiseregning til jobben).

Ingeborg

student og borteboer med 2cv6 Dolly 1986 r/h, overtatt v06

Poirot

Sitat fra: Jurgh på torsdag 20 mai 2010 @ 22:52:59
Sitat
For å få opp antall kjørte kilometer; ta med deg fruen og barn, besøk Frans Åse en helg. Dette vil definitivt trekke opp antall kjørte kilometer  .
Om du drar 3.helg i september (Oldtimertreff) så er det noe å gjøre for ALLE deltakere i festen. Jeg lover. Dette var moro. Vær likevel forberedt på å være eneste nordmann 

mvh inge'n løgner her

....alternativt; fyll tanken, jekk opp et forhjul, start opp, fjerde gir, murstein på gassen og gå og legg deg.  Morgenen etter har du fått tusenvis av kilometer på telleren... (husk å skrive reiseregning til jobben).

Alternativ 2; Napp speedometerwiren ut av gearkassa, kopl den på drillen og la el-verket finansiere dine ekstra kilometre.  Jeg mener, det funker jo MOTSATT vei... ::)
Bedre med 2CV enn bare èn!

Jan Ove Rønning

Drill og greier ja... :) Det er bare så dumt at prisen på forsikringen øker i takt med kjørelengden. Kan jo bytte speedometer innimellom da. De speedometrene jeg har liggende "spriker" for mye på kilometerstanden til at jeg kan sjonglere med dem med hensyn på dette. Og selv om de hadde vært omtrent like så ville jeg nok ikke gjort det uansett... Er så sær at jeg liker å vite hvor langt motoren min har trillet jeg. (Derfor jeg bruker speedometeret fra den bilen motoren min kom fra). :)
1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza

Ingeborg

Du er altfor fornuftig Jan Ove ;)
student og borteboer med 2cv6 Dolly 1986 r/h, overtatt v06