Hovedmeny

"En eket" ratt

Startet av GeirW, mandag 27 jul 2009 @ 09:20:12

« forrige - neste »

GeirW

Ønsker meg et klassisk Citroen en-eket ratt. Antar dette passer rett på min som har rattet med 2 eker?
Om noen har et liggende er jeg definitivt interessert i dette. Om ikke ser jeg at det er i salg hos franzose, og ønker meg en bekreftelse på at dette glir rett på min som har to eket 2CV ratt.
Om det i tillegg er noen andre smådeler det i såfall kan være lurt å kjøpe med, verdsettes tips om dette.  :)

Kan kontaktes her, geir@gondor.no eller på tlf 924 77 070

The Stig

Bytta nylig til en eked ratt på min Spesial, ikke noe problem å bruke samme skruene som på det gamle. Det både ser bedre ut og er mye mer komfortabelt å holde i. Kjøpe mitt på e- bay for en billig penge.. ;)
85 2cv Special, 72 Renault 4 , 74 Hanomag Henschel F20, 01 Berlingo, 05 Xsara Picasso hdi

GeirW

Og der har en vennlig sjel i Arendal tatt kontakt, og rattet er så godt som i posten.
Takk igjen edle forum, case closed.
Amelie og eier er glade!  :)

AneMorten

Dersom noen andre også har et slikt ratt liggende, ta gjerne kontakt med meg :) . - vi vil også ha en-eket ratt  :D

Mvh
Morten

Olav

Jeg kjøpte nytt fra Franzose... €100 er stiv pris kanskje, men jeg måtte bare ha det.
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019