Pinsetreffet 2020

Startet av Poirot, søndag 12 jan 2020 @ 07:27:49

« forrige - neste »

Poirot

Noen som har begynt planlegginga for "Pinsetreffet" (eller "Nordisk Grenssetreff") i Danmark i år?
Jeg kjøpte akkurat fergebilletter tur-retur Gøteborg-Frederikshavn (og betalte under 900 kroner ;-) ) og gleder meg til en Danmarks-tur i månedskiftet mai-juni!!
Bedre med 2CV enn bare èn!

eilert


Ja, ser frem til en Grensetreff, det står øverst på prioriteringslisten i år, men er langt fra klar for noen konkret planlegging og båt bestilling...  ;)
Men tror ikke jeg skal legge opp til å kjøre hele veien rundt via Sverige i år, kjekt å ha gjort det, men det tar lang tid med kone og barn i bilen...  :o

Hvem flere som skal??
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

André

Jeg skal .....  og Martin skal !!

Hytte og båt er på plass  :D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

henrysyrdahl sør

#3
Sitat fra: Poirot på søndag 12 jan 2020 @ 07:27:49
Noen som har begynt planlegginga for "Pinsetreffet" (eller "Nordisk Grenssetreff") i Danmark i år?
Jeg kjøpte akkurat fergebilletter tur-retur Gøteborg-Frederikshavn (og betalte under 900 kroner ;-) ) og gleder meg til en Danmarks-tur i månedskiftet mai-juni!!

dato for treffet er 29 mai-1 juni. på guldager camping , saltum.
slik info er godt å vite, sett den i" ut på tur post" og calendar, osv.

Poirot

Er redd vi må belage oss på et år UTEN pinsetreff/grensetreff i år ;-(
Kanskje prøve å få til et nordisk treff utpå høsten - når fru Corona har gitt seg, og ting er litt mer tilbake til normalen...?
Selv er jeg på Filippinene - og det ser ut til at jeg blir her i hvertfall fram til pinsa...
Bedre med 2CV enn bare èn!

henrysyrdahl sør


EirikJ

Hva mener dere? Er treffet avlyst?
Citroënnlig hilsen Eirik

PerI

Foreløpig ikke avlyst. Det er jo lov å håpe at det kan arrangeres og at vi kan reise utenlands i mai/juni.
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III