20 svensker, 8 dansker, men INGEN fra Norge!!

Startet av Morten, tirsdag 14 sep 2010 @ 16:56:36

« forrige - neste »

dingus

Jobber for tiden med prosjektet Overtale-kjerringa-til-å-bli-med-på-roadtrip-i-Europa. I så måte hadde det jo vært gøy om vi hadde fått svinga innom verdenstreffet.

Spørsmålet da er om jeg skal prøve å få ho med på å planlegge en tur innom treffet eller "tilfeldigvis" kjøre igjennom Salbris akkurat da det pågår ;)
1984 2CV Special - Ariel (2)
1986 Toyota HiLux - Luxefar
1994 Hymer Bobil - Bosse
2012 Toyota Auris - Traustisen

Morten

Oppdatering: Billettene ankom i dag, sammen med en plakat og en liten informasjonsfolder.

Det må jeg si er kjapt levert, en uke for postgang tur/retur Frankrike. Hvis resten er like presist gjennomført blir det jo veldig bra:)

Ruud jr og sr er nå hhv nr 940 og 941 på lista.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

EirikJ

Da har jeg betalt påmelding. Gjenstår å sende påmeldings-skjema og opplysninger om nettbank-overføringen med posten ::)
Så da burde jeg være påmeldt om ikke lenge!

Synes forresten det er forunderlig, at det hittil er hele 22 Svensker påmeldt, mens det bare er 3(!) Norske....?!?! Rare greier, når man tenker på at det er mange flere 2CV'er i Norge enn i Sverige? Eller har jeg misforstått?

Kanskje Svensken bare rett og slett har "skjønt det", i forhold til Norrbaggan ;)
Citroënnlig hilsen Eirik

Poirot

Sitat fra: EirikJ på mandag 22 nov 2010 @ 23:24:04


Kanskje Svensken bare rett og slett har "skjønt det", i forhold til Norrbaggan ;)

Virker som om "svensken" har skjont noe alt for mange "norrbaggar" ennaa (?) ikke har fatta; 1. Det virkelige 2CV-livet og -miljoet finner vi ikke primaert innafor bomringen i Oslo! 2. en 2CV er skapt for aa BRUKES, og det GJERNE paa lange turer.  Saa lange at en til og med maa fylle tanken FLERE ganger foer en er hjemme igjen! ;-)
Naa begynner det vel aa bli en litt stoerre "lang-tur"-kultur ogsaa blant NORSKE 2CVister, men vi har langt igjen.  Baade i forhold til svenskene og danskene, for ikke aa snakke om finnene!
Men vi blir nok mer enn 3 nordmenn i Frankrike til sommeren! 8)
Bedre med 2CV enn bare èn!

André

Vi satser på å reise på verdenstreffet, men er avhengige av å få ferien til å klaffe begge to.

Så å kjøpe billetter allerede nå er å selge skinnet litt tidlig  ;)
mvh André....kjører 2CV i Bergen

PerI

Dere er ikke de eneste i den situasjoen, André..
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

PerI

Det er nå mulig å betale med kredittkort for påmelding til treffet. Litt enklere det enn å måtte ta en bankoverføring :)

Se nettsida for info, http://www.2cvfrance2011.fr

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

brochmann

Hei Forum.
Nå er det tre nordmenn (les:biler) til som har meldt seg og betalt. Nå er vi snart en hel konvoi. 8)
mvh inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

brochmann

Hei Forum.
Da er det blitt uigjenkallelig  :). Salbris "stikker" nå av med 3x65Euro for henholdsvis Order number: 50, 51 og 52. Fort gjort med kredittkort.
mvh inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Morten

Sånn skal det være! Gi unga 2CV selv om speidern har tatt dem :)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

stein

Hei

Nå er vi også påmeldt. 1 stk Acadiane på Ordre 99.  Det blir nesten hjem igjen for Acadianen. Er Ikke så langt fra Lyon dette her.
Toril valgte å ta fly ned. Det kom på ca 700,- med SAS til Paris den 27.07.


Stein
1983 Charleston,
1967 Volvo felt
2012 Suzuki Swift
2006 Suzuki XL7
2009 Toyota Hiace
2005 Toyota Yaris

EirikJ

Til dere som har betalt FØR arrangøren plutselig fant ut at teknologiske fremskritt har gjort nye betalingsmåter mulig  >:(

Hvor lang tid gikk det fra dere betalte og til dere fikk en bekreftelse på betaling/påmelding?!
Citroënnlig hilsen Eirik

Max Wiggo

#27
Jeg fikk "Order Number: 100" på den nye betalingsløsningen. Det gikk ganske glatt, med registrering og betaling unnagjort på få minutter. Jeg vet ikke hvilket nr det står på billetten, men det ser jeg vel når den dukker opp i postkassen.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Morten

Jeg fikk billettene 8 dager etter at papirene gikk med posten herfra. Du bør jo snart ha din billett også, selv om de kanskje opplever noe mer pågang nå som det nærmer seg årsskiftet..
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Jan Ove Rønning

Da var jeg også påmeldt til verdenstreff i 2011. :D
Denne gangen kjører jeg "safe" med tanke på at bilen er registrert, starter og går, i motsetning til forrige påmelding som ble gjort når den lå i smådeler rundt om i låven... :) Hvis jeg ikke plutselig finner ut at jeg vil kjøre SPOT nedover da... ;)
1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza