Hovedmeny

Pinsetreff

Startet av Poirot, søndag 30 jan 2011 @ 16:36:49

« forrige - neste »

henrysyrdahl sør

         takk for forhåndsvarsel vidar,
min tips er ....   en deodorant, gjærne den som få de søte engelene til å falle ned ifra " HAN"  :angel: der oppe ( som vi ser reklame om hele tiden ! )

jwh

#61
Vi kan trolig glede oss over solskinn idag og hele helgen........
Værvarselet for pinsehelgen har de siste dagene vært høyst usikkert, men godt å se at Yr.no nå lover finvær under treffet, selv om varslet er "noe usikkert".

......... og husk fiskestang hvis du vil variere med noe annet enn rødt kjøtt på grillen. Skal være bra fiskeplasser for sjøfiske ved campingplassen.
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Max Wiggo

Takk for en flott og uforglemmelig helg, jeg storkoste meg! ;D ;D ;D

Her er link til første artikkel jeg har funnet på nettet: http://www.agderposten.no/article/20110613/LOKAL8/110619917
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Medtner

Flott at det ble et bra treff! På bildene ser det ut til at været kom slik Henry hadde bestilt.

Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg skulle ønske at jeg var der - bor jo i utgangspunktet i Arendal, og 2CVen min står på en låve bare 25 minutter unna sentrum. Sørgelige greier, men jeg tar det igjen med Salbris-tur til sommeren! ;-)

Mye trivelige bilder på Agderposten - ser ut til at Spot´en var populær.

Erik
Erik Haugan Aasland,

1984 2cv Special

henrysyrdahl sør

#64
hei,
som nevnt før , "han" vasket hele treffplassen på torsdagen før dere kom, og som siste mann ut av camping plassen ,nå som vi var ferdig ,fikk Han  :angel: start signal for en nedvask.
derfor kom regn som skal vaske etter oss.
alt etter plannen.
..... og  takk for at dere kom, jeg hadde det gøy må du tro.
hilsen henry... :)

Jan Ove Rønning

Vi vil også takke for et kjempefint treff.
Flott vær, flotte omgivelser, hyggelige mennesker og kjempefine og interessante utflukter. Fasiten på en suksess dette!
Og Rv 3 var til og med lappet sammen på ett vis slik at vi kom oss opp til Trøndelag igjen uten store omveier. :)
1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza

Morten

Ja, dette var gøy! Hyggelig å få så mange gode tilbakemeldinger, og tusen takk til Henry, Inge, Anne Kari, Max Wiggo, Per, Erlend og alle andre som har stått på for å få alt på plass.
Og takk til alle som kom, jeg fikk mange nye 2CV-venner og mye hygge med 2CV-venner jeg hadde fra før :) Gleder meg til mange gjensyn i Salbris!
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

PerI

Dette var storveis, og veldig imponert over antall fremmøtte, deleutvalg, Nes Verk-historie, kortesjekjøring, sosialt samvær og ikke minst været hele helga, m.m. Det var vel ikke mange stedene i Norge som kunne skilte med slikt vær :)

Savnet bare egen 2cv men får trøste meg med at den var avbildet på innbydelsen til pinsetreffet ;D
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

eilert


Godt å høre at dere har hatt en uforglemmelig helg! Gleder meg til referat, Citrophil, bilder og video m.m.!!

Synd å skam at jeg ikke fikk deltatt, men verden er urettferdig noen ganger, det var slettes ikke gøy å jobbe i helgen...


-E;  :'(
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

pastorn

Hei.
Takk for et kjempefint treff på "min" campingplass. Det var utrolig hyggelig at SÅÅÅÅ mange ville feire min 68 års dag den 11.juni. Spesielt takk til Henry som hadde lagt masse forarbeid ned i et morsomt og flott program. Takk også til dere som administrerer våre hyggelige 2CV opplevelser. De faste beboerne på campingen syntes treffet var et veldig festlig og fargerikt innslag.
Ønsker alle en riktig god 2CV sommer.

Jan Arnth

André

Jeg vil også takke for en fantastisk pinse  ;D

Veldig bra at Morten tok 53 modellen med, og brukte den på utfluktene...jeg har ikke sett den før og det var noe helt annerledes å se den i virkeligheten
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Thomas

Fam Andersen takker for meget hyggelige dager i Arendal.
Flott sted og hyggelige mennesker.
Artig å få ansikter på "Forumfolket".

Mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

Morten

Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Xander

Vi vil gerne sige tak for et ekstremt hyggeligt (koseligt) træf :) Vejret var dejligt, omgivelserne var flotte. Og så vi følte os meget velkomne, og det er vi meget glade for  :)

Nye venner er mødt og forhåbenligt mødes mange af os igen i Salbris. Jeg kommer jo til at ligge i en Norsk lejr :)

Kan allerede nu ikke vente til at starte 2cv'en op og køre til Frankrig.!!  :D

Skulle hilse fra Kathrine, Philip og Torben samt mig selv og sige tak for et hyggeligt træf.

Med venlig hilsen Alexander fra Danmark.

Azu59

En stor takk også fra oss til de som arrangerte dette flott treffet. Vi var førstegangs-deltagere på 2CV-treff (!) og trivdes helt storveies !!

Her er noen bilder vi tok i helgen: https://picasaweb.google.com/Thorsa/2011_06_132CVGrenstreff2011Arendal

Gleder oss nå ENDA mer til Salbris og ikke minst turen dit med 12-hester'n  :laugh:

Hilsen
AZU59, Sjöfn & Thor
1959 Citroën 2CV AZU
1962 Citroën 2CV AZL3 (under oppbygging)
1973 Citroën 2CV6
2016 Honda CRF 1000 L (Africa Twin)
2004 Citroën Berlingo Vare
2008 Kinadrittscooter
2013 Tesla Model S P85