Billett

Startet av EirikJ, mandag 22 apr 2013 @ 19:56:19

« forrige - neste »

EirikJ

Noen som har kjøpt?  ;D
Citroënnlig hilsen Eirik

André

Har kjøpt...er en stund siden nå, men ikke fått den ennå.... 
mvh André....kjører 2CV i Bergen

EirikJ

Æ va så IDIOTISK å velg bank-overføring. Siden æ gjør det gratis via skandiabanken, og pay-pal kontoen min va tom etter noe eBay-shopping i det siste.
Det skulle æ ikkje gjort. For i det æ trykka ok i nettbanken, spurte den etter ADRESSE til mottaker. Og det har ikkje mottaker oppgitt. Så da får æ ikkje betalt billetten.

Aldri mer bank-overføring..... Og treffet i 2015 skal æ forhåndsbetale på treffet i år, om det går. GARANTERT  ::)
Citroënnlig hilsen Eirik

Toveto

Satser på å kjøpe ved ankomst jeg da  ::)
Går ikke det greit da??? :-\
Mvh: Tove

citro1cx

Sitat fra: Toveto på tirsdag 23 apr 2013 @ 23:41:51
Satser på å kjøpe ved ankomst jeg da  ::)
Går ikke det greit da??? :-\

Det pleier å gå bra på verdenstreff, men du kan risikere å må stå en halv dag ekstra i kø. Ikke det at det gjør noe å stå i kø på verdenstreff, fordi det er en opplevelse i seg selv  ;D
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

EirikJ

Og æ fikk svar fra arrangøren, på mitt billett-problem. Så de e kjapp og flink å svare! De bare sletta kjøpet. Så kjøpe æ bare en ny, og bruke PayPal denna gangen  ::)
Citroënnlig hilsen Eirik

André

Billett nr 1023 er på vei i posten...   ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

EirikJ

#7
Billett nr. 947 på vei med posten til mæ  ;)
Citroënnlig hilsen Eirik

André

Oh yeah...da har jeg billetten i hånda....bare å glede seg til turen  ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Toveto

 - og nå er billett nr 1133 på vei til Tjøme  ;D
Mvh: Tove

Morten

Det er nå solgt litt over 1600 billetter, og det er 9 dager igjen til forsalget stenger.
Dersom du ikke har billett må du vente til onsdag med å slippe inn, alle som har forhåndsbetalt får lov til å komme inn dagen før.

Bestill og betal med kort på nett på http://www.2cvspain2013.com/shop/index.php?cPath=22&language=en
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)