2CVer på Google Street View

Startet av Thomas, tirsdag 09 feb 2010 @ 20:39:08

« forrige - neste »

Morten

Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)



brochmann

Hei Forum.
Mine Herrer (det er jo bare dere gutta), dere er så skikkelig søte. "Åssen" i all verden finner dere fram? For egen del har jeg ikke sett Spot'n min på nettet siden Thomas nevnte at den lå på Gule sider.
Bare fortsett. Jeg klikker på lenkene og ser og ser, og ser og ser, og ser .... . Snart er det vår, med vårsol og song i skogen. Da spretter løvene på trærne og vi reiser oss (felles reis...? Neppe.) fra vinterens kulde og sno for å finne "køyregreiene" våre.
mvh inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

André

Eg er klar for vårsong ...og klar for å finna kjøyregreiane ...
mvh André....kjører 2CV i Bergen

pilster

Mye moro !

Så også at Norwegian hadde reklameplakat med 2cv ...kult ass :-)
Per I.
- 2 x 86 2CV
- 1 x 86 Honda VF1100 Custom
- 2 x 85 Honda MTX 80 og 50
- 1 x 96 Isuzu pickup 4x4 (alle trenger en pickup !? )

PerI

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

PerI

Den jeg spotta på Nordstrand nylig ligger også på Street View :)
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

PerI

I all verden.. sjekket litt rundt plassen på Åland som pinsetreffet var.. De to hvite står jo her da googlebilen kom forbi også!
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III


eilert

Kom på jeg måtte sjekke ut tre biler jeg "viste" om... husker ikke om noen av dem er nevnt tidligere...  ;D



-E;

1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

PerI

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

PerI

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

eilert

#14
Jøsses, må hente opp en gammel tråd. Sitter å planlegger sommerferien litt, og da er dette map-verket gode greier så klart. Og i en liten idyllisk by på vestkysten av Uniten, i et land nærmest uten slike vakre skapninger, ja så dukker det opp noe kjent, og ikke nok med det, det dukker opp enda en... Ja, ja det ble sannelig avsporing fra ferieplanleggingen også, men måtte finne et sted å dele gleden!! :-)

google.no/maps/carmel/2CV4

google.no/maps/carmel/1974mod

PS! Byen er kjent for sin særegenhet, så det er ikke veldig overraskende at det er nettopp her det kanskje finnes et lite "flertall" av 2CVer i USA, men jeg så dem ikke sist jeg var der.  ::)  Nå skal jeg se om jeg får tid til å oppsøke den gule og svarte, den har jeg jo lett funnet eieren på nå.

Edit: Og med litt søking dukker det jo så klart også opp mer, en hel del faktisk. Men bl.a. artig å se at Jaeger'n er tilpasset:




Edit 2: Enda en google.no/maps/carmel/rau'en


-Erlend;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën