Informasjon om treffet

Startet av Morten, mandag 08 mar 2010 @ 09:39:03

« forrige - neste »

Olav

Sitat fra: Jan Ove Rønning på torsdag 18 jul 2013 @ 21:05:34
For de som ikke har gjort det alt, så vil jeg anbefale at alle tar kontakt med sitt respektive forsikringsselskap for å få skrevet ut et "grønt kort". Et såkalt "internasjonalt forsikringskort for motorvogner".
Veldig hendig å ha hvis uhellet skulle være ute.

Nå skal ikke jeg til verdenstreff, men kjøre rundt i Frankrike på egen hånd i nesten fire uker. I følge mitt forsikringsselskap er det helt unødvendig med grønt kort når man kjører i vestlige EU land. Så om du glemmer et sånt kort, skal det altså ikke være noe problem.

Men vi håper vel alle at vi kommer hjem uten at det har vært noe behov for slikt da  :) :)
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

morkland

Hallo folkens! Tilfeldigheter spiller ofte inn i planlegging og gjennomføring av aktiviteter, derfor er Merharien og jeg allerede "på tur mot Verdenstreffet", kjører nå til Langesund, ferje derfra kl 1600 og i Danmark ca kl 2200. Kjører så til Dansk 2 CV center i kveld/natt. Der "forenes" vi med dere andre på mandags ettermiddag/ kveld.
Ønsker alle "forums- lesere " en fortsatt god sommer og til oss som skal på Verdenstreffet; en riktig god tur!
Mvh
Odd Mørkland
Rygge

EirikJ

Riktig god tur til alle sammen ja!  :D

Min tur startet i dag klokken tolv fra Bergen. Skyfri himmel og over 20 grader hele turen gjorde at den ble gjennomført med taket helt av, bare iført shorts og solbriller. LYKKE!
I kveld overnatter jeg hos disse hærlige folkene på Hokksund, men fordi(kremt) jeg får fysisk vondt av å stå opp før 07, så tar jeg ettermiddags-fergen til Hirtshals. Men sees på mandags kvelden/tirsdags morgen, på campingen i Danmark!! Heiheei
Citroënnlig hilsen Eirik

eilert


Riktig god tur alle sammen!! Regner med dere nok en gang får minner for livet, og fantastiske uker på tur!!

Ekstra tungt nå når dere er på veien og turen er igang for oss hjemmesittere å vite at man ikke får anledning til å reise med i år, håper dog på et lite hint om stemningen underveis med en oppdatering her eller FB!!


Kjør pent!!

-E;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Alx

God tur alle spaniafarere!!!

I år er det 40 år siden Ami Super ble lansert. Om det blir noen markering av det der nede så skriv gjerne her eller i Citrophile... ;)
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

PerI

#80
God tur fra meg også. Fikk en stor klump i halsen i dag morges da jeg så snurten av en rød 2cv med anderumpe kjøre av Fjordcat i Hirtshals mens jeg og familien var på tur mot Norge i en eldre bobil (Blir aldri det samme å kjøre rundt i et slikt sneglehus selv om fasilitetene er aldri så mye bedre).

Var det Andrè jeg så mon tro?

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Thomas

Hiver meg på, og ønsker alle som skal nedover en riktig god tur!
Kos dere stort, kjør pent og vel hjem.
Mvh
ANDersen
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

André

Hei Per ! 
Ja...det var nok meg og Martin...   ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen