Felleskjøringen

Startet av EirikJ, mandag 14 mar 2011 @ 22:07:35

« forrige - neste »

Jan Ove Rønning

Sitat fra: EirikJ på onsdag 06 jul 2011 @ 21:34:01
Altså er dere i Tyskland den 17? Hvilken dag i felles-kjørings-planen møter dere da?
Vi tenkte å komme til Moonschau samme dag som felleskjøringen, altså på torsdag. Så får vi den hvile-dagen til å skravle skit med folket. ;)
1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza

citro1cx

Sitat fra: EirikJ på onsdag 06 jul 2011 @ 01:26:50
Ja Roger, hiver du deg med da på Larvikferga den 19'de klokka 17.30? 450,- og vi tar igjen de andre litt sent den kvelden, og vi slipper kjøre Sverige....

Red:
Da har jeg bestilt ferge med ColorLine fra Larvik til Hirtshals, avgang fra Larvik 19/7 kl17.30.
Jeg kjører fra Drammen på formiddagen og hadde vært gøy om noen andre tok samme båten så vi kunne kjørt i lag. Regner med å slutte meg til de andre i Danmark litt over midnatt samme dagen:)

ble ferje fra Oslo med overnatting på meg. Har med meg to som trenger mye søvn sjø... ::) satser på å koble meg på i danmark.
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

Morten

Vi har fått et tilleggspunkt i programmet! Søndag 24. juli, når vi er på grensetreffet i Nancy, har jeg fått i stand en privat omvisning på 2CV-museet som ligger like i nærheten.
Dette museet er egentlig stengt på grunn av flytting, men ønsker å ta oss imot hvis vi har lyst. Og det har vi jo! :)

Altså: Søndag 24. juli kl 12.00 kjører vi fra Nancy, og ca 10 mil østover, for en runde på museum.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

henrysyrdahl sør

Sitat fra: eilert på mandag 27 jun 2011 @ 23:22:25
Sitat fra: henrysyrdahl sør på onsdag 22 jun 2011 @ 19:49:06
...hvor mye koster det for billetter til treffet nå som tilbuds pris er over.

Hei Henry!

Har sendt deg PM ang. billett tilsalgs i England om du ønsket det...


-Erlend;

hei , og takk for hjelpen,
fikk tak i billetten, og spør nå om det er noe som kan forteller meg om jeg må om regestere billetten til mitt navn, eller kan jeg
bruker hans navn som kjøpte det .
jeg kan ikke overføre bilde av den, men er det kun en liten papir bit med logo'n og svart og rød skrift på ?
som innholder.......No. 933  pris 65 euro  og bil type på ...( ak 400 hadde han jeg fikk billetten fra ) jeg har ikke
tenkt å tar min ak, men en nybygged 2cv ...) 
det står at dette skal leveres inn ved adkommest. ( på fransk! )
jeg ser at han har vel fyltt ut  sin søknard på en A4 ark, og denne har han fått tilbake sammen med billetten.
der står det skilt no. og hans e-mail og tlf.
derfor spør jeg....
kan noen på forum tar og legger ved en kopi av hvordan billetten skal ser ut ? slik at jeg vet at min er OK.
jeg ser også at det står en rød stempel bak på denne billetten. sikkert et godt tegn...
takk for hjelpen, henry

Morten

Hei, det høres ut som du har fått en ekte originalbillett. Jeg vet ikke om man må registrere noen navneendring, men for sikkerhets skyld kan du jo sende en mail til international@2cvfrance2011.fr - de som leser den forstår og skriver godt engelsk.

Vi har en billett til Dyane, men kommer nok til å kjøre 2CV i stedet. Har ikke tenkt å melde endringer på grunn av det, selv om det blir litt småfeil i statistikken da..
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

citro1cx

har sovet litt i timen, og ikke fått med meg fristen for å kjøpe billetter. Noen som vet om eneste alternativ nå er å stille seg i kø ved ankomst?
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

Morten

Ja, hvis du ikke finner noe på bruktmarkedet
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

citro1cx

Sitat fra: Morten på torsdag 07 jul 2011 @ 14:02:45
Ja, hvis du ikke finner noe på bruktmarkedet

uffda, får da håpe at ingen trenger å melde seg av treffet, men skulle noen mot formodning....ta kontakt
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

Poirot

Sitat fra: Morten på torsdag 07 jul 2011 @ 10:35:34

Vi har en billett til Dyane, men kommer nok til å kjøre 2CV i stedet. Har ikke tenkt å melde endringer på grunn av det, selv om det blir litt småfeil i statistikken da..

Saa lenge det er en A-modell, er jo prisen den samme, saa DET burde vel gaa greit.  For egen del blir det AK paa billetten og -53 2CV i praksis...  AK'en blei jo ikke ferdig, saa naa klargjoeres "Gamle Graa" for nok en langtur ;-)
Bedre med 2CV enn bare èn!

André

Nå er bilen ferdig pakket  ;D
Vi kjører i morgen til Birkeland, og tar ferge fra Kristiandsand Tirsdag morgen, satser på treffe den Norske 2CV konvoien underveis !!

God tur til alle...vi sees  ;D

...gleder oss
mvh André....kjører 2CV i Bergen

2EL (Klara)

Sitat fra: André på lørdag 16 jul 2011 @ 15:36:20
Nå er bilen ferdig pakket  ;D
Vi kjører i morgen til Birkeland, og tar ferge fra Kristiandsand Tirsdag morgen, satser på treffe den Norske 2CV konvoien underveis !!

God tur til alle...vi sees  ;D

...gleder oss

Bra du ikke skal til Birkedal ;D
1 stk 2CV6 1984 mod Elektrisk 2CV "2EL"  kjørt over 8000 elektriske km
1 stk Evasion 2,0  1998 mod
1 stk Dspesial       1971 mod
1 stk Bosch Rotak 43 Litium ion gressklipper
Salg av Lithiumbatterier www.electricfuel.no
Oslo

André

mvh André....kjører 2CV i Bergen

PerI

Sitat fra: PerI på torsdag 23 jun 2011 @ 14:59:55
Da faller ting på plass her også, jeg og min fetter får med oss Formel 1 på Nürburgring lørdag og søndag før treffet
F1-billettene har endelig ankommet, så vi gleder oss til dette også! Håper å ta igjen 2cv-følget før avreise fra Nancy mandag, men vet ikke helt om jeg rekker det. Antakelig mye trafikk ut av F1-området etterpå, og han må kjøres til flyplasshotell.


(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Max Wiggo

En liten oppdatering fra lugar 211, dekk 10, på DFDS Pearl Seaways:

Jan Ove og jeg er på vei sørover og ankommer Danmark i morgen. Vi er oppdatert med kommunikasjonsremedier (walkie-talkie) fra Clas O., reservedeler, omtrent komplett verksted, godt humør... og sykler. ;D ;D ;D Vi har oppdaget noe godt drikke ombord, og koser oss storartet med det.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

2EL (Klara)

Min venn Fredrik (som kjøpte sin første 2CV i går og gliste helt fra Os til Oslo) og jeg drar fra Oslo fredag 22. Vi satser på å ta dere igjen før annkomst sted. Jeg har grini meg til å få låne guttungens walkie talki :angel: Så vi er snart klar for avreise.  :o
1 stk 2CV6 1984 mod Elektrisk 2CV "2EL"  kjørt over 8000 elektriske km
1 stk Evasion 2,0  1998 mod
1 stk Dspesial       1971 mod
1 stk Bosch Rotak 43 Litium ion gressklipper
Salg av Lithiumbatterier www.electricfuel.no
Oslo