Hovedmeny

Vakre 2cv bilder

Startet av Loffen, mandag 18 sep 2006 @ 14:40:20

« forrige - neste »

Loffen

...våre kolleger i Østerrike har tydeligvis hatt sansen for det pikante i sine årskalender.....noe for årsmøtet å tenke på ::)

http://oecc.nexenservices.com/Kalender/index.php 


Trond

Jacob

Knegg! :D
Spørs om alle hadde vært enige i motivvalget, hø, hm ::)

Jacob
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

PerI

Den er vel litt Pirellikalenderinspirert denne :)
Er det medlemmer av klubben som har stilt opp på bildene, eller er det kanskje klubbmedlemmers samboere og koner som har bidratt? Synes nå de kunne latt vær å blurre ut bilene i kantene.. Jeg ville ikke akkurat hatt noen oppå panseret på en 2cv, hvilken vei har hun gått for å komme dit? (juli-kalenderen)

-Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Jan Erik Johansen

De som har sett noen av de aller førsre Attraction, vet jo at dette er intet nytt under solen. Er det noen som har et eksempel på det jeg snakker om og kan skanne og poste?

;D Janse

Jacob

...skal det ikke være:
"Intet nytt under kjolen"?

Jacob ;)
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

Poirot

Til Pigland; Tror du virkelig ikke du hadde tatt risken på et par småbulker i panseret...?  ;-))
Til alle; Er det noen som har dette reklamebildet for Mehari, der en viss fransk skuespillerinne virkelig beviste at det ikke er noe nytt verken under kjolen eller solen? Kunne ikke noen fått scanna inn det bildet her...?
Forøvrig, hvis de norske 2CV-klubbene ville gå sammen om å lage en slik kalender, stiller jeg meg til disposisjon - som fotograf!
Bedre med 2CV enn bare èn!