Høyre bakdør, rattlås, luftfilterboks

Startet av jonaf, onsdag 31 okt 2007 @ 16:56:37

« forrige - neste »

jonaf

Til '72 2CV6 trenger jeg høyre bakdør, luftfilterboks og komplett rattlås. Et bra sofa-forsete er også av interesse.



Jon, sms.: 90169576, e-post: jfredheim2000@yahoo.no

citro1cx

har for tiden opprydding i garasjen min. Der har jeg liggende b.l.a. et "sofasete" som passer forran på 2CV. Det er i brun skai, har et rift på høyre side forran som lar seg lappe/lime fra innsiden. Canvasen under setet er slitt og må skiftes. Setet er møkkete etter å ha ligget i en støvete garasje en stund og må derfor vaskes. Videre finnes en luftfilterboks som passer til tidlig 70 talls 2CV. Det er av metall og ikke plast som i de de siste typene. Med litt puss og lakk blir dette som nytt. Ellers har jeg mere 2cv deler som skal bort, b.l.a. 2 elefantsnabler av den typen med vekter forran. disse er komplette med navet, hjullagret og ytre drivakselledd. Alt dette gies bort til den som kommer og henter det (trondheim). Garasjen skal være ryddet i løpet av novemver og det som blir igjen blir kastet. Tenningslås har jeg ikke, men jeg vil anbefale å kjøpe ny. Dårlig tenningslås er ofte skyld i elektriske spøkelser, så derfor er lurt å bytte i nytt.


mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

jonaf

Akkurat det setet jeg trenger. Og presis en slik luftboks som jeg mangler. Men dessverre 60 mil borte... :(

citro1cx

da tolker jeg det dit hen at det ikke er interesse for delene som jeg desverre er nødt til å kvitte meg med.
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

jonaf

Interessen er der, Roger. Men det blir i lengste laget for meg å hente delene. Vet du om en grei transportmulighet, er jeg kjøper!

citro1cx

Sitat fra: jonaf på mandag 05 nov 2007 @ 22:48:00
Interessen er der, Roger. Men det blir i lengste laget for meg å hente delene. Vet du om en grei transportmulighet, er jeg kjøper!


om det er trekket til setet du trenger kan jeg ta av dette og sende det pr post sammen med luftfilterboksen. det blir ikke mange kronene i frakt (tror du kommer langt med et par hundre). Dette kan du selv finne ut ved å se på postens hjemme sider: http://www.posten.no/Portal/Privat/Sende/Pakker/priseksempler?LinkID=18 Skal du derimot ha hele setet blir det straks dyrere...NSB har for lengt sluttet med frakt av smågods.
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

jonaf

Jeg ser fram til å motta setertrekket og luftfilterboksen. Takk for hjelpen!  :)

jonaf

Takk for delene, Roger!  Høyre bakdør kjøpte jeg hos Dansk 2CV center, men jeg mangler fortsatt rattlåsen. Jeg har tatt ut låsemekasnismen i den gamle slik at den nå bare fungerer som tenningslås.