Hovedmeny

2CV Nord Norge

Startet av The Stig, fredag 10 aug 2007 @ 22:12:21

« forrige - neste »

The Stig

Tiil min store glede sett utrolig mange 2cver i Harstad / Lofoten området etter at jeg kom hjem fra treffet. Flest tyske og Franske, tydelig at det er mange som har tatt seg en tur nordover etter treffet. Det hadde muligens vært en ide å starte en uformell Nord norsk avdeling av 2cv klubben, med en egen nettside ville det jo sikkert være en måte å få kontakt med noen av "Nord Kapp 2cv ene" på. Har inntrykk av at det stadig er 2cv ekspedisjoner nordover både sommer og vinter.
85 2cv Special, 72 Renault 4 , 74 Hanomag Henschel F20, 01 Berlingo, 05 Xsara Picasso hdi

EirikJ

Jeg tror nok ikke miljøet oppe i nord er stort nok for en egen avdeling. Vi får heller bruke dette forumet ;)
Selv har jeg nettop hjulpet noen tyskere som havarerte i Harstad. Selv om jeg er i Bergen, snakket jeg med de på tlf'en etter at en annen 2CV'ist i Harstad hadde sett dem i veikanten og gitt de nummeret mitt.

Og 2CV-folk hjelper hverandre, så han fikk kjørebeskrivelse for å komme hjem til meg, der han fikk ta det han trengte fra min delebil. Han gjorde arbeidet selv. Da han spurte hva jeg skulle ha etterpå, ønsket jeg han bare en fortsatt god ferie og sa han måtte hjelpe noen andre nestegang!

Han var glad han :)
Citroënnlig hilsen Eirik