Kjøretur i finværet - Oslo m.omegn

Startet av EirikJ, fredag 17 apr 2020 @ 13:02:39

« forrige - neste »

EirikJ

Det er jo alvorlig fint vær for tiden. Hadde det vært gøy å samle noen biler og kjørt en tur? Er jo alltid gøy å kjøre flere 2CV'er i lag. Trenger jo ikke kysse og klemme, bare litt småsnakk på god avstand etter Civid-19 standard, til alle er møtt. Så kjøretur.

Bli enige om en rute her, så er det egentlig bare å kjøre når vi møtes. Hvor som helst og når som helst, bare solen skinner. Hva med Tyrifjorden eller Øyeren?

Noen som er interessert?
Citroënnlig hilsen Eirik

eilert

Absolutt!!!!

Har virkelig ingen svart på denne før... Kanskje det da er flere enn meg som rett og slett ikke har sett denne?

Hva med nå på søndag (26.april) kl 11?? Skal vi mot vest kan vi jo møtes utenfor Oslo bommen, Ramstadsletta f.eks.???
Jeg vet om andre som vil bli med - hvem flere her??

-Erlend;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

EirikJ

#2
Hvis det er vær til å kjøre med taket av blir jeg med! Elsker å kjøre med taket av.
Har delvis planlagt å kjøre langs Randsfjorden i morgen hvis været holder seg, men jeg blir med på noe annet/kortere tur hvis noen har forslag?

Har hatt mange små turer i go'været som har vært, og allerede inspisert Maridalen, Sørkedalen og Lommedalen. Og Lillestrøm og Øyeren de siste dagene.
Men for det meste sykler jeg tur og leter stolper nå for tiden  ;)
Citroënnlig hilsen Eirik

eilert

Supert!
Med jakke på er det garantert mulig å kjøre uten tak i morgen  :laugh:
Min utfordring er at jeg må hjem til ca 14, så derfor litt kortere radius i morgen.

Har med en annen bil sålangt, kl 11 på Ramstadsletta. Noen flere??

Blir gjerne med på Randsfjorden en annen dag.
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Otto

#4
Randsfjorden hadde vært kult. Ikke så langt for meg å kjøre til Dokka. Tør ikke love noe, men tror bilen er OK nå. :)
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

eilert


Neste helg (eller en hverdag) blir jeg gjerne med rundt Randsfjorden. I morgen har jeg bursdagsbarn med i bilen som skal spise kake kl 15.
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

eilert

God søndag morgen!

Da er det 7 biler påmeldt til kjøreturen I dag. Vi har ingen andre mål enn å kjøre, nyte lydene og utsikten, vind i håret og felleskapsfølelsen på rekke og rad.
Kjører først til Tranby på møtepunkt 2. Så kruser vi nordover langs Tyrifjorden og videre rundt Steinsfjorden og ser hvor det bærer hen.

Gleder meg til tur, ses kl 11!

-Erlend;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

EirikJ

Takk til alle som ble med på kjøretur i dag. Å kjøre flere 2CV'er sammen er alltid gøy! Og etter folk lags veien å dømme sprer man litt glede også  ;D







Citroënnlig hilsen Eirik