Div motordeler 12 HK, 18 HK

Startet av Roar Hjerpekjøn, torsdag 06 apr 2023 @ 17:42:10

« forrige - neste »

Roar Hjerpekjøn

Har en del brukte motordeler til 12 HK og 18 HK liggende, om noen har behov!
Bor Nøtterøy! Gi-bortpris!
Tlf. 99206667
Mvh. Roar

Poirot

Kan muligens (dvs. høyst trolig...) trenge noen deler, fortrinnsvis til 12 hk...  Har du "løse" deler, eller komplette delemotorer?
Og du har ikke ei gearkasse også...? ;-)
Bedre med 2CV enn bare èn!

Roar Hjerpekjøn

Har en så og si hel 12 HK.Har også hel gearkasse. Det meste bare fulgte med da jeg kjøpte min 61 mod. i 1975. For noen dager siden dukket det opp en komplett motor som en nabo kom med, fordi han visste at jeg holdt på å restaurere min gamle 61 mod. Mvh.Roar

Geir3

Hei jeg er veldig interesert i å kjøpe girkasse og motor eller løse deler til 18hk.hvis du har noe av dette til salgs.

Roar Hjerpekjøn

Geir og jeg fikk kontakt og han tok med seg noe :)  :)

osbra

Hei Roar!
Vil gjerne se på det du har. Jeg restaurer en 59-modell (belgisk) og er på leting etter en motorblokk fra 59 og gamle Marchal lyktehus (fra før 1962), eller gamle Cibié lykteglass (type 501 ute E2-merking).
Ellers kan det jo være jeg har noen deler som du trenger? Har noe som passer til en fransk 61-modell, men ikke min belgiske 59-modell.
Kommer gjerne en tur til Nøtterøy, men det må bli etter 15. august når jeg er tilbake i Asker (hvor jeg bor).
Hilsen Oscar Braadlie (tlf 97167032)
Hilsen Oscar

DS 1963
2CV 1959 AZL
GS Pallas 1978
XM 2,1 TD 1991
XM 2,1 TD 1999

Roar Hjerpekjøn

Hei!
Har desverre ikke Marchal lyktehus. Har lyktehus, men det er Ducellier. Har et lykteglass, men det er også Ducellier (reflektor også, men den er for dårlig) Geir ( se dialog) har vært her to ganger og har fått med seg motorblokk(er), men har fortsatt motorblokk, men kan ikke garantere tilstanden. Pr. nå så mangler jeg ikke noe til min 61 mod., men den er ikke helt ferdig restaurert,så det kan endre seg!
Velkommen til Nøtterøy om du vil se etter noe å bruke.
Hilsen Roar Hj.