2CV > Å kjøre 2CV

Verksteder vi anbefaler

(1/4) > >>

Morten:
Det er ikke alltid lett å bestemme seg for hvem man skal betro nøklene til når "den lille" lider av noe man ikke kan kurere selv. Foreslår derfor at man legger inn sine gode erfaringer i denne tråden. Ønsker ikke å lage en svarteliste i denne omgang (men kanskje i en annen tråd?), så her er det fint om dere kun legger inn anbefalinger.

Begynner med:

Bøhm Auto, Kalbakken (ved fellesmeieriet) i Oslo. Min erfaring er at de ikke bytter deler med mindre de er sikre på at det er nødvendig (har opplevd det med både Xantia og 2CV), og at de ellers er reale og greie. De har også peiling på 2CV, og jeg har ingen problemer med å anbefale dem for f.eks PKK ("EU-kontroll").

Max Wiggo:
Aasen Bil/ Aasen Autohus på Minnesund kan anbefales. De som var med på Mjøsa rundt i høst husker vel Jakobs ufrivillige besøk, samt at jeg har hatt 2cv'n min der på PKK noen ganger.

Jeg kan også anbefale Skotterud Bilservice (far og sønn Ljøner). Kan kombineres med en harrytur til Thon-senteret på andre siden av grensen.

Poirot:
La meg også få bidra til denne solskinnsoversikta ;-)

MYSEN BILSENTER (tidligere SPYDEBERG BILSENTER) kan absolutt anbefales!  Både til reparasjoner og til eu-kontroller.  Verksmesteren sjøl eier og kjører en nydelig grønn/hvit Dolly, en av de absolutt siste som blei solgt her i landet, firmaet og to av de ansatte er medlem i Østfold 2CV-klubb, og min erfaring er at vi her har å gjøre med noe så, etterhvert, sjeldent som folk som både KAN og LIKER 2CV!
Medlemmer i Østfold 2CV-klubb får dessuten rabatt på både deler og arbeid!

ANBEFALES!

brochmann:

Hei.
Jeg slutter meg gjerne til i rekken av lovprisskrivende skribenter og henleder oppmerksomheten på Bærum Autoco (Citroën Bærum) 6717 7107. Det er særlig Stig ((eier og kjører av 2cv, bor i Drammen) som får jobbene. Verkstedet er kvikke og greie og 2CV-klubbmedlemmer får rabatt ved å vise medlemskort. Verkstedet holder til på Rud (ikke langt unna Vøyenenga og Kirkerudbakken) i Bærum.
Inge B

pilster:
Enerhaugen Bil på Kampen/ Vålerenga , de er greie og ikke så ille på pris. Tar både mekanisk og oppretting, ligger i Hedemarksgt.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning