Mattof har bursdag

Startet av mattof, mandag 09 jan 2017 @ 11:07:06

« forrige - neste »

mattof

I dag var det endelig mattof sin tur ut med bursdag. Hun har gledet seg masse til denne dagen, er jo tross alt ett år siden sist ;) Alle gratulasjoner kan sendes på privat melding.

HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR JA DEG VIL VI GRATUELERE! ALLE I RING OM KRING DEG VI STÅR OG SE NÅ VIL VI MASJERE! BUKKE NIKKE NEIE SNU OSS OMKRING DANSE FOR DEG MED HOPP OG SPRETT OG SPRING! ØNSKE DEG AV HJERTE ALLE GODE TING OG SI MEG SÅ HVA VIL DU MERE?

PerI

Velkommen til 2cv-forumet! Er det 2cv-en eller eieren som har bursdag? Hvis det er bilen så kan du jo fortelle litt hva den har opplevd så langt i livet :D

Vil anbefale å ikke bruke bevegelige tegn, det blir slitsomt å lese mer enn en gang. (Du kan redigere innlegget ditt når du vil).

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

mattof

Det er egentlig eieren som har bursdag, men pga. at jeg kjøpte bilen på bursdagen min, så regner jeg dagen som både min og bilens  ;) Å skrive litt om hva bilen har opplevd i livet høres ut som en artig idé!

Bilen heter Toffen (den er oppkalt etter en hund jeg hadde da jeg var liten, som igjen ble oppkalt etter en morsom måte å si etternavnet mitt på:) ) Bilen kom til min kjære garasje i 2012 og etter den tid har vi tilbrakt mange fine turer sammen. Min favoritt tur hittil kan jeg vel med hånda på hjertet si at var turen vi hadde til Vestlandet i fjor sommer. Bilen gikk som ei klokke, og vi hadde fint vær og godt føre hele turen. Toffen overrasket med særdeles god akselerering opp de bratte fjellsidene og  turen var bare rett og slett helt prima! Det ble en tur på ca 8 timer hver vei, deilig! Det eneste jeg hadde noe å si på var vel vegen som til tider kunne vært bedre. Den regjeringen vi har nå ass!

Takk for tilbakemelding på de bevegelige tegnene også, men jeg ser dessverre ikke hva du mener med at det er slitsomt å lese de mer enn én gang. Hensikten var ikke at hele bursdagssangen skulle leses igjen og igjen, det var simpelthen bare for å få litt god stemning i innlegget  :D

Ha en fortsatt god dag folkens!