Startproblem ved varm motor

Startet av Hans P., søndag 02 feb 2014 @ 15:44:29

« forrige - neste »

Hans P.

Hei igjen!
Det er no over 120 dagar sidan eg skreiv noko på denne sida. I juni stoppa 2CV-en under køyring og har ikkje starta etterpå. Bytta først bensinpumpa, utan resultat, så bytta eg no coilen. Argentinsk coil, med motsett merka pluss og minus, men har bytta til blå kontakt på pluss, så det skal vere greitt. Null framgang likevel.

Tok ut forgassaren i går og rensa med bensin og trykkluft. Nei, bensinen renn lett ut under manifolden ved fleire startforsøk, men pluggane blir ikkje våte, ser det ut til.
Har også sjekka stiftane igjen som gir god gnist, men pluggane gir nokså svak. Flottørane står med korrekt avstand i forgassaren. Kjenner no at eg er nokså lei av feilsøking. Har ikkje bytta kondensatoren igjen, men stiftane har gnist - og pluggane burde vel bli våte av bensin?

Hans P.

Då håper eg problemet er løyst. Det kunne vere kondensatoren sa PerI like etter mitt første innlegg. Eg trur han har rett i det. Bytta til ein eldre kondensator i dag. Først nye pluggar igjen, utan at det hjelpte, så reingjering av området rundt tennhuset og inni, så demontering bytte til gammal kondensator og montering igjen. Bilen starta!  :) Det var supert! Har køyrt ei par små prøveturar i kveld og den går rett bra igjen! Takk for alle gode råd! :D

Hans P.

#17
Litt humor i kvardagen: at vår 2cv viste seg frå si beste side i juli (eit par dagar), når sola var på det varmaste og badesesongen på sist mest ideelle, var forbigåande. Brått var det null sjanse til start igjen. Og då vart eg så lei at eg berre sette frå meg bilen inst i garasja. Ein når eit metningspunkt for alt.  :(  Har tenkt å sjå på han igjen, men trong ein pause, så fekk tak i ein C4 Coupe (By Loeb) som no tener som nr 2-bil.  :) Moderne sak, med utstyr i fleng og fin design! Så då kjem vi oss fram. Student-Jaguaren skal vi nok få i gang igjen på litt sikt.

EirikJ

Sitat fra: Hans P. på mandag 21 jul 2014 @ 23:26:57
Bytta til ein eldre kondensator i dag.
Kanskje ikke det lureste  ;)

Ei heller er det lurt å kjøpe de billigste "no brand" kondensatorer.

Elektronisk tenning derimot, ER en lur måte å bli kvitt kondensatorene på.
Citroënnlig hilsen Eirik

Hans P.

Har no bestilt nye stiftar, kondensator, ny bolt til vifta og tennpluggkablar. Dessutan skal eg gjere eit nytt forsøk på korrekt innstilling av tenningstidspunkt. Fann ein del gode innlegg om det her på forumet i går. Trur der er litt å hente der. Om det ikkje nyttar, blir det 123- tenning som neste!  :)

stein

Hei
Synes det høres rart ut at det skal være så plundrete. Er du sikker på at jording og spenning er god nok. Blir spenning for lav mens startmotoren går nytter det ikke.  Kan fort bli mye tap gjennom dårlige koblinger og tynne kablerher. Løsningen kan enkelt testes hvis du har oversikt over plusser og minuser. Da kan du koble + og - direkte fra batteri til tenningsanlegg og så prøve å starte.  Referer også til artikkel skrevet i Citrofil (husker ikke utgavenummer) hvor det blir montert inn et eget rele som gir strøm direkte fra batteri og ikke via tenningsbryter.

Lykke til

Stein
1983 Charleston,
1967 Volvo felt
2012 Suzuki Swift
2006 Suzuki XL7
2009 Toyota Hiace
2005 Toyota Yaris

Hans P.

Hei!
Løysing på gammalt problem frå 2014: Hausten 2014 vart ikkje problemet med bilen løyst, men våren 2015 sette vi bilen på den lokale verkstaden her. Dei tok utfordringa med å finne feilen. Det gjorde dei. Det var ein lekkasje i forgassaren, som gjorde at start med varm motor vart vanskeleg. Vi bestilte ny forgassar frå Classic Parts, og då fungerte 2cv-en igjen. Hadde avtale om makspris på verkstaden, så det gjekk bra. Tenkte eg no måtte fortelje dette. Det var mange forslag om løysingar, men dette var altså det rette. 😊

EirikJ

Flott at det løste seg. Og tusen takk for at du avslutter tråden med en løsning, det er hyggelig gjort mot alle som har brukt av sin tid på tråden.

Det du hadde var langt fra et normalt problem. Og slike unormale problem må som oftest løses av noen som faktisk befinner seg ved bilen og kan feilsøke på den. Et forum er et sted hvor ting kan diskuteres. Feilsøking må andre ta seg av, som er fysisk til stede ved bilen.

Håper du kommer til å kjøre 2CV i sommer!
Citroënnlig hilsen Eirik

Hans P.

Hei igjen! Ja, det er alltid kjekt når eit problem blir løyst. Laurdag skulle vi køyre 2CV-en til butikken for å handle til helga. Då kom ein lyd (som vi har høyrt eit par gonger før) men no stod bilen bom fast og kunne ikkje køyrast opp på vegen frå garasja. Den gjekk verken fram eller tilbake. Den let seg visst berre flytt ved å trykke inn clutchen.
Har funne ein tråd om det og her på forumet. Girkassa har visst låst seg.  Prøvde med oljebytte på den søndags formiddag, men det var ikkje hjelp i.  Fann ein del om det her på forumet, heldigvis, så då blir det nok meir skruing i næraste framtid. 😳

eilert

Uff, så kjedelig Hans!
Som du sikkert har lest deg frem til er det viktig å ikke trille bilen mer en absolutt høyst nødvendig da dette fort kan gjøre vondt verre.
Kan det stemme at du holder til ved Ålesund traktene? I såfall ville jeg vurdert å tatt kontakt med med Sambalbij her på forum, han har erfaring med å kunne løse dette uten å ta kassen ut av bilen.

-Erlend;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Hans P.

Hei!
Takk for tipset! Får prøve å sjå nærmare på problemet i kveld. Bilen står i garasja, så treng ikkje å flytte så mykje på den. Den trilla heldigvis med clutchpedalen inne, så heilt håplaust og fastlåst var det ikkje.  :)

EirikJ

Normalt sett vil man ikke kunne rulle bilen i det hele tatt om kassen har låst seg. Clutchen frigjør bare motor fra girkassen. Girkassen på sin side er konstant koblet til drivakslingene. Så om hjulet går rundt, så går også drivakslinger OG girkassens innmat rundt. Uavhengig av clutchen. Derfor, når girkassen låser seg(havner i to gir samtidig) vil det ikke være mulig å rulle på bilen selv om man aktiverer clutchen. Når det er sagt, et det mulig kassen din bare akkurat så vidt har gått i lås. Og når man trykker på koblingspedalen, flytter man på clutc-platen, som igjen kanskje drar litt i inngående aksling på girkassen. Det kan gjøre at innmaten i kassen flytter seg akkurat nok til at girhjulene får rotere og bilen kan flyttes. Bare en teori.
Citroënnlig hilsen Eirik

Hans P.

Eg prøvde jo å bruke girspaken ein del for å leggje inn fri, eller andre posisjonar for å fjerne låsinga. Så det kan vere då at den ville trille med clutchen inne. Slapp i alle fall å bruke makt for å få den inn i garasja. Håper girkassa kan brukast vidare.
Vi hadde snakka litt om sal av 2cv-en den dagen. Så dette er vel reaksjonen på det. 😊 Vi har 4 Citroënar for tida. Så det er i meste laget. (Har avertert DS-en på Finn no.)

eilert


Ja, det straffer seg å tenke på salg av våre kjære  ;D

@Eirik; det du sier om at det normalt sett ikke skal gå ann å rulle bilen er godt mulig det, men den bilen jeg fortsatt har stående som ble kjøpt nettopp fordi den hadde låst seg kunne også rulles med clutchen inne og ble faktisk slept hjem av forrige eier i alt for mange kilometer - og er nå helt umulig å få opp igjen, hvertfall for alle oss som prøvde på et klubbmøte for 2-3 år siden...
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

hwibye

Kontroll av ventl klaring:   Det enkleste er å kjøre motoren god og varm, umiddelbart ta av ventil dekslene og sjekk om vippearmene beveger seg. Det er det sikeste.
Coilen er oftre et problem. Flere har erfart at bilen stopper ved for varm coil. Enklest er som mange har nevnt, bytt coil ved god og varm bil når den ikke vil starte.