Tips/bilder montering av Recaro seter 2cv

Startet av movikong, lørdag 20 mai 2017 @ 17:09:41

« forrige - neste »

movikong

Hei. Jeg har nå en 2cv som er nesten klar for tur. Da jeg for tiden bor i Sverige, venter jeg på registreringsbesiktning av min nye bil. Et av problemene jeg har, er at begge de to förersetene jeg er i besittelse av, er dårlige. Det andre problemet, er at ryggen min ikke er venn med originalsetet i 2cv. Kropp som en gås.

Jeg lurer derfor på om noen som har montert andre seter i en 2cv kan fortelle meg hvordan dette gjöres; jeg er dessverre ikke av de mest kreative selv. Det hadde värt helt topp med noen bilder, selv om det kanskje er for mye forlangt.

Da jeg googlet temaet, fant jeg disse: http://www.sportseats4u.co.uk/brand/koenig-seats/koenig-car-specific-fitting-frames/konig-seats-citroen-2cv-direct-fit-sub-frames/prod_2919.html

De er dyre, men jeg kunne eventuelt levd med det (i nöden spiser fanden fluer), men jeg vet ikke om de passer mine recaro stoler. Önsker ikke å kjöpe både sete og seteramme. Er det noen som har eller vet om noen alternativer til disse?


Hvis jeg klarer å få bilen klar, samt få med meg noen på turen, vil jeg vurdere en tur til Portugal.



Med vennlighilsen Movikong

movikong

Det ene originale forsetet er nå fikset.

Hvis noen har tips, bilder eller annen info om hvordan montere inn en Recaro stol, er jeg lutter öre.



Mvh Movikong